Hem Forum Invidzonens forum vill inte ha ont längre

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      ST
      Medlem

“Han åker i november och jag blir ensam. Med all min smärta, och det gör så ont, så jävla ont. Och jag är så arg, på allt och alla. Och jag försöker vara “”stark”” och hålla god min för alla, vill inte att andra ska se hur jag egentligen mår. Och när jag kommer hem och stänger dörren om mig så kommer all smärta jag har trängt undan på dagen, och det gör så ont. Och jag är så rädd, att tappa kontrollen, att tappa bort mig själv i allt detta. Jag vill inte ha ont längre, men jag vet inte hur jag ska få bort det onda. Och snart åker han.. och jag är rädd att allt blir värre.. “

S
      Medlem

Jag känner igen mig väldigt mycket i det du skriver. Man är så himla maktlös och kan inte göra något mer än att bara försöka hålla god min och ta sig igenom det. På ett vis vill jag bara stanna tiden så att det inte blir november ännu, men samtidigt vill jag att han åker nu på en gång så att han kommer hem snart igen. Detta är så frustrerande!

M.E
      Medlem

Jag känner igen mig i det du skriver om att du inte vill visa hur du egentligen känner, jag är likadan, jag går på autopilot när jag är kring andra men när jag verkligen kommer hem så kommer allt upp…men jag har börjat tänka annorlunda. Jag vill att andra ska veta hur jag känner mig, känna min oro osv. Då kan verkligen dem förstå mig och vad jag går igenom…Kom ihåg att ingen människa är perfekt och det är starkt att kunna visa att jag är ledsen. Jag tror att det är något som alla förstår när ens kära ska till krig, jag menar vem skulle inte vara oroad å ledsen?? Kom igen nu, vi är starka tillsammans!

Hej!
      Jag vet att det är tufft och man går och väntar på att det hela ska starta samtidigt är det mycket tankar som snurrar! Vill ni bolla era tankar så finns vi mentorer här för er! Maila någon av oss så ska vi stötta er genom detta halvår! Ni kommer fixa det här!
      Kram

sofia
      Medlem

Min fästman åker också i november… jag har startat en blogg där jag delar med mig av mina känslor och tankar…. http://civilbefalhavaren.blogg.se

ST
      Medlem

Sofia, jag läser din blogg dagligen.
      Det har hjälpt mig en del, på något vis känns det lättare när man vet att man inte är ensam om sina känslor och tankar.
      Kram Sanna

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.