- Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 1 månad, 4 veckor sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Vill aldrig höra…
“Jag vill aldrig hör någon säga “”jag förstår…”” igen. Nej det gör du inte. “”När F var lite bråkade vi så fort en av oss fick sova en minut mer””. “”Ja, J hade det jättejobbigt på nätterna när E inte ville sova””.
Men va skönt att ha någon att bråka med eller va gött för J att hon fick duscha i 15 min ifred när du kom hem från jobbet. Jag får inte det aldrig…någonsin. Jag är den som är vaken dygnet runt, den som inte orkar handla och laga mat för jag har ingen att bråka om sömnbristen med. Jag får bara svälja den och hoppas att han sover iaf tre timmar i sträck nästa natt.”
“Jag kanske inte förstår, men jag känner med dig. Jag håller tummarna för din förhoppning om “”tre timmar i sträck””.
Kramar “
Det är när man läser hur jobbigt en medsyster har det som man hade önskat att nätverket hade fungerat bättre med oss som är kvar här hemma=/
För skulle så gärna vilja hjälpa…
Kanske inte förstår hur du har det, men jag vet hur det känns att bli kvar hemma med allt ansvar för barnen och hemmet.
Hoppas på tre timmars sömn=)
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.