Hem Forum Invidzonens forum Vilken kaliber av kvinna är du?

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      sofia
      Medlem

Ibland plingar det till som om det vore en god idé att be F fara åt helvete, att han kan ta sin jävla öken och kameler och stanna där. Så kan ju jag få börja leva normalt och hitta kärleken med nåt vettig kille som inte lämnar mig ensam i ett halvår med grubbel och oro. Någon som kommer hem på eftermiddagen samma tid varenda vardag. Någon som alltid kan svara när man ringer. Nästan så jag är på vippen att börja bläddra i mobiltelefonen vem tusan jag kan ringa så jag kan få lite normal kärlek någon gång!

Ja, såna tankar får jag ibland. Sen kommer jag naturligtvis till mitt sinnes fulla bruk och förkastar dem.

Ge plats för tankarna om att orka kämpa för varandra. Våga kasta sig ut för berget i hopp om att endast iskallt vatten möter dig där nere och inte vassa stenblock. Om jag nu är så tjurig som jag tror jag är, ska jag väl fan kunna tjura mig igenom den här missionen.

Lite såna tankar har jag ikväll, läs mer på min blogg om ni vill läsa ännu mer grubbel =)

http://civilbefalhavaren.blogg.se/2012/december/vilken-kaliber-av-kvinna-ar-du.html

“PRECIS!! Så känner jag med! Det är en jäkla KAMP varje dag! Även de dagar då jag känner att allt går toppen och att jag minsann är villig att kämpa och slåss för att vi ska ta oss igenom detta och komma ut som ett lyckligt par på andra sidan i slutet på maj. De bra dagarna kämpar jag på med mitt leende och att hålla uppe fasaden på jobb och utåt för att sen komma hem och bryta ihop lite i sängen eller soffan. De dåliga dagarna vill jag bara be honom fara och flyga och skita i ALLT! Skita i att vi faktiskt planerat ett liv ihop och alla planer på bröllop och familj osv kan fara åt fanders då med! Då vill jag att han ska LIDA som jag gör här hemma! Inte för att det på något sätt skulle hjälpa OSS i detta men det ibland skulle det vara så skönt att VETA att han minsann känt det jag känner nu! Idag är jag på botten och det finns ingen här hemma som kan lyfta upp mig förutom mig själv…. Skrev så klart av mig i ett sms till mannen som svarar med att “”Du har rätt att känna så, älskar dig och önskar jag var där för att hålla om dig till allt känns bättre!”” I vanliga fall hade man blivit glad av ett sms men nu blir jag bara ARG! För det är ju HÄR han ska vara nu när jag BEHÖVER honom!
      Följer din blogg Sofia! Tack för skön läsning! Igenkänningsfaktorn är HÖG! “

3E
      Medlem

Här har du en riktigt tjurig en!

Lever sedan 13 år bakåt ihop med en man anställd i FM. Vi har tagit oss igenom två utlandsmissioner, 8 år av veckopendling och vi har tre barn.

Men så fanastik han är min Man!
      Vi satsar på kvalitetstid och jag tror när jag pratar med många av mina väninnor att vi faktiskt har mer av den varan än dem som har makar som kommer hem varje kväll.

Nej, jag skulle inte vilja byta. 🙂

Erik
      Medlem

Tack för en givande blogg (även om jag inte tillhör kategorin kvinna) och nej jag är inte homosexuell. Ni skulle ha sett minerna när jag kom på förträffen inför kadettbalen som den enda killen, fick förklara sig både en och två gånger 🙂

Känner igen mig i mycket men jag gillar också att det blandas med humor, man behöver ibland ett gott skratt när man tänker på allt det här.

Hoppas att fingret har återhämtat sig och att asken är slut. 🙂

sofia
      Medlem

“Haha, härligt att vi inte bara är fruntimmer som gapar här inne =) du är också välkommen Erik om du vill svära lite! vi får ändra till, “”vilken kaliber av hen är du?”” haha =) “

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.