Hem Forum Invidzonens forum Vi har varit på PREP :)

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      linan
      Medlem

“Som sagt så var vi på PREP-kurs i helgen, trodde väl redan innan att det skulle vara bra och trevligt men jag är ändå så otorligt positivt överraskad! Man får lära sig “”lätta”” små knep för att prata med varandra på ett bättre sätt, man får tid till att faktiskt prata och det blev en riktig lyxhelg med mat och trevliga människor i samma situation. Rekomenderar den varmt!”

3E
      Medlem

Visst är det lyxigt att investera tid och engagemang i sitt förhållande på ett sådant positivt sätt. Nu är det snart ett år sedan jag och maken var iväg men jag tänker ändå ofta på mycket av det som vi pratade om då.
      Vi har försökt att hålla liv i kommunikationen genom att faktiskt boka dater. Det har funkat kanon!

…och ni som inte har gått den -Gör det! Finns inget förhållande som inte har något att vinna med denna kursen.

B
      Medlem

“Åh, jag håller med!
      Det var en wow-känsla när vi kom därifrån. Visst tänker man inte alltid på det man lärde sig, men nu kan vi i alla fall stanna upp och säga “”Men ska vi inte ta lite tala/lyssna?”” 🙂

Säger också: Gå den!”

taw
      Medlem

Åh jag håller verkligen med! Jag och sambon gick för några veckor sen och det kändes så bra! Vi kan ta en paus och ett djupt andetag nu innan vi hetsar upp oss och vi har båda blivit mycket medvetna om att vi gärna tolkar saker mer negativt än det menas. PREP är underbart!

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.