Hem Forum Invidzonens forum Varför nu?

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      HP
      Medlem

Jag tror jag håller på att bli tokig. Sambon har varit nere i snart 4 veckor och under dessa fyra veckor har verkligen allting gått fel. Jag är sjukskriven, fuktskada i lägenheten, bilen går sönder, krångel med försäkringskassan och försäkringsbolag, allting bara går åt helvete och det är så typiskt att det gör det precis nu när jag inte kan prata av mig eller få hjälp av min sambo. Det är inte det att jag inte klarar av det själv för det gör jag, men att inte kunna prata med honom gör mig tokig. Ja nästan så jag blir arg på honom… Är bara så frustrerad. Någon mer som inte vet om man ska kratta eller gråta? Kram på er alla

M
      Medlem

Jg är inte i samma situation men har samma känsla. Efter 5 år Hr han nu sagt att han inte kan längre. Hans liv är där uppe o då vill han bara inte längre. Känner att jag förlort min bästa vän. Jag kommer inte få prata med honom På sammasätt. Helt plötsligt är allt bara över. Grejen är att jag tror inte det är pga att han inte har några känslor kvar heller. Utan på att han börjat blockera och bli känslokall inför sin mission. Han pratar bara om att detta är de logiska valet, hans liv är jobbet. Men inte om att han slutat älska mig, han påpekar hela tiden att han fortfarande tycker om mig. Jag blir bara så förvirrad.

Anonym
      Gäst

Kom in och prata med oss på chatten! Vi finns att bolla med! Torsdagar kl 20-22!

Anonym
      Gäst

Hahaha! Jisses det kunde ha varit jag som skrev det där inlägget.

Anonym
      Gäst

Haha, eller det kunde varit jag. Det är bara att skratta åt eländet.

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.