Hem Forum Invidzonens forum Vår Familj

Visar 0 svarstrådar
  • Författare
      Vår Familj
      Medlem

Jag har en make som är i väg för femte gång på utlands misson men det är första gången här inne för mig.Visst är det konstigt att man inte upptäckt detta innan.Har en son på 16 år som alltid varit arg,ledsen,rädd när pappa åkt iväg och ställer frågor som jag som vuxen måste svar på? ibland kan man inte alla svar men inser att vi inte ensam om alla frågor som ställs eller alla konstiga reaktioner från omvärlden!! varför släpper ni i väg han eller åker han för pengar eller för att spela hjälte!!Varför kan människor inte förstå vad det är som driver våra makar, söner,döttrar till detta liv?? Jag har valt att stötta min make i sitt val och jag vet att han är duktig och ganska efterfrågs i sitt yrke,men kan någon ge mig kanske ett svar hur man tacklar frågor från en ung kille som är arg på sin pappa, båda två har pratas vid både för och efter, även alla dagar han ringer och berättar lite vad han gör där nere och alla dagar han säger jag älskar er och för att ni finns till för mig även om jag är så långt bort från er vardag, Så tankar till er som har sin anhöriga långt bort men ändå så nära…….MIA

Visar 0 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.