Hem Forum Invidzonens forum Vänner…

Visar 8 svarstrådar
  • Författare
      Rebecha
      Medlem

“Håller på och letar lägenhet i närheten av Skövde, jag och min kille. Och det lutar åt att flytta till Skara…vet ingenting om den staden och är rädd att jag ska bli ensam i lägenheten då jag inte har körkort och inte kan åka kommunalt och killen jobbar om dagarna. Finns det några andra som bor i Skara?

Det är synd att man inte är liten längre, då var allt mycket enklare att hitta vänner, det ända man behövde göra var att fråga “”ska vi leka?”” till vem som helst.

usch vad jag klagar, men saken är den att jag kommer få lämna mina vänner i flytten..och hur lätt är det för en tjej som är blyg och osäker att skaffa nya??

TF
      Medlem

Jag är helt säker att du kommer att få nya vänner, det verkar finnas gott om hemmahjältar i Skövde trakten :-D. Lycka till med flytten <3

Maria
      Medlem

Varför lutar det åt Skara?
      Skövde är ändå staden man åker till om man bor i grannkommuner 🙂

Klart du kommer få nya vänner! Har sett att det var torsdag är anhörigfika på Soldathemmet i Skövde. Det kanske kan vara en början!?

Rebecha
      Medlem

för att det är svårt att få tag på lägenheter i skövde..antingen är dom för dyra eller så är väntetiden för lång :/

ja jag funderar på att åka och kolla i alla fall =)

Mentor Elke
      Medlem

Med ditt mod Rebecha att skriva här kommer du hitta nya vänner. Gå på träffar, gå en kurs, så har du chansen att hitta nya vänner. Önskar dig lycka till!
      Styrkekramar
      Elke

Mentor Annas
      Medlem

Hej!
      Jag och min sambo kommer innom mycket snar framtid att flytta till Skövde!
      Min tanke är att försöka annordna lite träffar för oss anhöriga där!
      Du får gärna kontakta mig om du vill här på invidzonen.
      Maila invidzonen så får du min mail.
      kram

Rebecha
      Medlem

Tack så mycket för att ni orkade ta tid och skriva till mig, det gjorde att jag ser lite ljusare på flytten. Jag mailar dig gärna AnnaS, kan vara bra att veta att det finns möjligheter att träffa folk..

US
      Medlem

Vi är flera som har lämnat nånting för att bo i Skövdetrakten och torsdagsträffarna är en bra start för kontakter! Jag har kanonbra jobbarkompisar men ibland vill jag bara prata med människor om nåt annat och bara var jag – en egen person utanför jobbet! Lämnar min mailadress till Invidzonens mentorer så är det bara höra av sig! Kram

Mentor Annas
      Medlem

Det är bara att höra av sig! Som sagt maila invidzonen så får du min mail.
      Självklart ska vi hålla kontakten,

Visar 8 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.