Hem Forum Invidzonens forum Vad ska ni göra efter missionen?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Jill
    Medlem

Som frågan ovan lyder..?

#53007 Svara
    Emelie
    Medlem

När han kommer hem så är vi hemma några dagar sen åker vi på swedenrock i 2 dagar tillsammans =))

Jag jobbar då hela sommaren så har ingen semester.

v,24 åker han med ett gäng killar till Frankrike på motorcykel och V.27 åker han till Egypten och Dyker och bor på en båt.
    han försätter sitt äventyrliga liv lite till….

sen ska vi fixa klart vårt bröllop som äger rum den 21 september =)

Vad ska ni göra?

#53009 Svara
    M
    Medlem

Vi ska försöka återgå till vardagen…vet att det låter tråkigt men hans mission är färdig i höst och eftersom jag är själv i sommar går all semester åt till att låta sonen ha sommarlov. Det blir kanske någon hotellnatt över någon helg men annars ska vi njuta av att vara famij igen =)

#53011 Svara
    S
    Medlem

Vi ska leta lägenhet och försöka åka till väst Indien för att mysa och njuta av varandras sällskap igen. Men detta är då i slutet av november! 🙂

#53013 Svara
    Jill
    Medlem

Vi ska till Lalandia efter midsommar. Sen ska jag överraska honom med en weekend. Till en stad han vill till.

Annars har jag tagit lite extrapass i sommar, så att han får vara lite ifred också.

#53015 Svara

Vi ska fixa med huset och göra små utflykter bland annat till Kolmården och till vänner runt om i landet. Vi kommer nog få en del besök av vänner också.

Jag ska sommarjobba så mannen får vara pappaledig en månad helt själv 🙂
    Dottern är nu 15 månader så det blir nog en spännande och rolig pappaledighet!

#53017 Svara
    Chefenhemma
    Medlem

“Min man är ledig från det att han kommer hem och sedan resten av sommaren… Han kommer hem om 8 (!) dagar och sedan i slutet av Juni åker vi till Spanien hela familjen. Ska bli så skönt.
    Mycket handlar nog om att komma in i vardagslunket igen, hitta våra roller som par och föräldrar. Det är kanske “”nackdelen”” med att han är ledig på en gång…

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
Svar till: Vad ska ni göra efter missionen?
Information om dig: