Hem Forum Invidzonens forum Vad jag saknar KÄRLEK!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Katten
    Medlem

Har egentligen ett lagom hektiskt liv med goa kamrater runt omkring som bryr sig och frågar hur jag mår. Det är jag jätteglad för, men jag går under av kärlekslöshet!! Jag ser alla förälskade par som håller varandra i handen och bara myser. Här går jag och formligen TORKAR UT! Kärlekstorka på hög nivå. Jag saknar närhet, hud och bus med min älskade hälft. Jag dör….utan kärlek.

#58769 Svara
    L
    Medlem

Jag förstår precis vad du menar. Först när man är själv ett tag förstår man hur viktigt det är med närhet. Jag har så svårt att koppla av och somna gott när jag inte har fått någon kroppskontakt på länge. Tänk att få hålla handen eller få en stor, varm kram!

#58771 Svara
    Hanna
    Medlem

Hej! Jag förstår dig,känner exakt likadant. har oxå världens bästa vänner som bryr sig o inte vill att jag ska vara själv. Men när alla vårkänslor börja komma o man ser alla andra,det är då det känns så tungt.. Skulle räcka om jag bara kunde få en kram av min älskling o få känna hans närhet o värme,o bara höra honom säga att han älskar mig! Den andra halvan av mitt <3 saknas,o det är väldigt jobbigt 🙁 Men tänk på hur underbart det kommer bli sen!! Styrkekramar till dig!

#58767 Svara
    Anonym
    Gäst

Det låter lite konstigt kanske men när min man är iväg så brukar jag krama mina kompisar extra länge. Dom går som tur är med på det 🙂

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Svar till: Vad jag saknar KÄRLEK!
Information om dig: