Hem Forum Invidzonens forum Vad gör ni när det blir för mycket?

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      trött&less
      Medlem

“De kan låta konstigt. Men jag har aldrig känt så som jag gör nu förut. Eftersom min sambo redan gjort en vända trodde jag att jag “”känt allt”” men är bara så himla uppgiven, upprörd och trött.
      Det börjar nalkas avresa. För hela min familj. Min pappa åker, min bror och även min sambo. Alla lämnar mig för, vad jag känner just nu, en jävla pisshåla 600mil bort.

Så hur gör ni när förståndet inte längre vill hänga med, när logik inte längre spelar någon roll och ingen förstår varför reaktionen kommer nu?”

Lizze
      Medlem

Pratar med nån som har samma situation för stunden.

Så himla skönt att oroa sig ihop med nån annan och kunna peppa den andra

T
      Medlem

Jag fick oxå en reaktion helt oväntat efter nästan 10 år i denna karusell….kan inte säga vad det var som utlöste det just då men jag fick otroligt med stöd bland från Invidzonen och tog mig ur det. Hämta positiv energi från dina nära och kära så mår du förhoppningsvis bättre snart <3

Sue
      Medlem

Jag känner som du. Vill inte och orkar inte umgås så mycket med folk och på jobbet känner jag djup ångest. Känner att jag inte kan rå för känslorna och eventuella känsloutbrott eller vad som kommer fram när han är där nere. Jag har vart nästan ständigt trött när han var hemma på leave för att jag kunde slappna av och bli glad:) men nu är han där igen och jag tillbaka i samma ångest. Skönt att veta ändå att jag inte känner så själv.

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.