Hem Forum Invidzonens forum uppgiven

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      miss
      Medlem

Jag börjar bli uppgiven. Känslan av att det någonsin skulle kunna lösa sig mellan oss försvinner mer och mer för varje sak han gör. Vid det här laget tror jag att han redan legat med någon annan. Förstår inte hur man kan gå vidare så snabbt?! Det gör så fruktansvärt ont!

Mentor Annas
      Medlem

Usch! Förstår din frustration och maktlöshet!
      Vad får dig att tro att han redan träffar andra?
      Vi finns här för att stötta dig!
      Kram

miss
      Medlem

Dels vet jag att där var en tjej i hans kompani som stötte på honom redan innan vi gjorde slut och hon var nere nu till midsommar i vår gemensamma lgh som jag precis flyttat ut ur dagen innan. Dels hittade jag ett tomt paket kondomer när jag var där sist och hämtade min sista post. Tecknen är ju ganska tydliga tycker jag men visst jag kan vara fel påt.

Emma R
      Medlem

Jag hoppas att det snart känns bättre för dig även om jag förstår att det är svårt. Svårt att hitta några tröstande ord men ville bara säga att jag tänker på dig.
      Ta hand om dig.
      Kram

Mentor Annas
      Medlem

Förstår dig… Som du skriver så finns det ju tecken som kan tyda på det.
      Som Emma R skrev inte så lätt och säga något smart kanske, men du vet att vi är många som vill stötta och lyssna på dig!
      Vi finns här och glöm inte att soldathemsförbundet finns om du känner att du vill prata med någon utbildad.
      Stor kram på dig!

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.