Hem Forum Invidzonens forum upp och ner

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      3
      Medlem

Förra veckan var fruktansvärd! jag mådde väldigt dåligt och saknaden var enorm! Jag fick bra stöd här, men jag passade även på att prata lite extra mycket med min soldat om hur det faktiskt kändes nu när jag är hemma själv. Han har sedan dess varit ett enormt stöd och ger många små kärleksfulla ord. Vi har dessutom tur som kan skriva till varandra dagligen då han har tillgång till dator ofta.
      Nu känns det mycket bättre! Jag känner hopp och förväntan istället för att vara bedrövad.
      känslorna kommer säkert vända flera gånger under detta halvår men nu när jag ändå mår bra tänker jag passa på att njuta av det.

Värdesätta denna tiden att den är din. Jag längtar oerhört efter min kille. Men jag kan inte låta mig sätta livet på paus för det. Försök planera in lite små mål i vardagen. Lägg upp planer på vad du tycker är roligt. Som bara DU tycker är kul, inte vad som förväntas av dig! Njut av din tid!
      Det försöker jag, men absolut inte lätt varje dag. Kram

Värdesätta denna tiden att den är din. Jag längtar oerhört efter min kille. Men jag kan inte låta mig sätta livet på paus för det. Försök planera in lite små mål i vardagen. Lägg upp planer på vad du tycker är roligt. Som bara DU tycker är kul, inte vad som förväntas av dig! Njut av din tid!
      Det försöker jag, men absolut inte lätt varje dag. Kram

flisan
      Medlem

Håller med – gör tiden till din tid så mycket som möjligt. Håller med om att saknaden är tuff, men jag försöker hitta saker som jag vill och tycker om.
      Kram!

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.