Hem Forum Invidzonens forum Trött på det här

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Rebecha
      Medlem

“Jag har under ett års tid snart bott hos några äldre vänner medan min kille jobbar i Skövde inom NBG. Och han lovade mig att det bara skulle vara i ett år sedan skulle han försöka hitta ett jobb i Eksjö som är betydligt mycket närmre mig, men nu har han tagit anställning på ÅTTA år i Skövde. För att han inte vill gå arbetslös, det kan jag förstå honom, men jag har saker som jag har påbörjat här och det känns som att han inte tar med det i sina planer ibland. Jag har nämligen skitsvårt med att vara ensam pga av min fobi jag har och sökt KBT behandling i Eksjö för att kunna klara av att leva lite mer än vad jag gör i nuläget. Så min plan är att bo kvar hos vännerna ett tag till så jag kan komma i gång med KBT:n och sedan flytta över till Skövde lite starkare så jag klarar mig själv där.

Och jag har sagt till honom att han inte får åka utomlands förens jag hittat en trygg tillvaro i Skövde, för hur bra är det att sitta i en lägenhet själv utan några vänner och om jag får mina “”dåliga”” dagar, vem ska jag då ringa till? Så jag sa till honom att 1 år från och med jag flyttat ditt måste han jobba hemma, men nu så har han sagt att han kanske har en chans att åka nästa år. Jag kan säga nej men han vill verkligen ut, och jag är inte den som vill hindra honom.

Men det är så tröttsamt, inte fan visste jag när vi blev tillsammans att jag skulle vara tvungen att vara så ensam och inte ha den man älskar hos sig när man mår dåligt.

Blir arg på honom över alla beslut han tar över mitt huvud, vi är faktiskt två i det här förhållandet!!

T
      Medlem

Rekomenderar PREP kurs för er <3. Lycka till 😀 Kram

sparv
      Medlem

“Du behöver inte vara ensam i skövde i alla fall, finns massor av “”gräsänkor”” här =)”

Visar 2 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.