Hem Forum Invidzonens forum Trött..

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      S
      Medlem

Ikväll känns det tyngre än vanligt. Jag slåss mot infektionen i kroppen och är rent ut sagt jävligt trött på att vara sjuk.

Bröt samman i telefon med mannen min och trots att han försökte trösta kändes det som om han egentligen bara ville lägga på och gå och lägga sig. Hatar stämningen som blir och att det inte går att lösa. Jag vet att han kommer ha glömt det hela och vara kärleksfull som vanligt nästa gång han ringer, men jag kommer dras med skuldkänslor tills dess. Känna skuld eftersom jag inte orkar vara stark jämt. Inte orkar vara glad och gullig. Usch!

E
      Medlem

S!
      jag känner också väl igen den känslan. att lägga på luren och känna att det blev såå fel! man vet inte vart man ska ta vägen och hjärna och hjärta lever sitt eget liv! och inte tala om känslan av att inte va tillräckligt stark osv. men det är du!! för du låter din kärlek leva sin i dröm och tar den största bördan själv! alla tjejer och killar som sitter hemma och kämpar sig igenom detta är bäst!! jag hoppas du mår bättre nu och unna dig nåt riktigt lyxigt imorgon vettja!!

vill också lämna ett tips till dig att boka in er på PREP-kurs (om ni inte redan gått den) jag och min sambo hann inte gå innan missionen och vi hade en mängd missförstånd i vår kommunikation i telefon. men vi gick den en liten tid efter att han kom hem och det är det bästa vi gjort!! finns alla möjligheter att bearbeta vissa delar av det som inte funkade så bra och lära sig inför en ev nästa gång. jag planerade in PREP under tiden då min sambo var borta, det kändes bättre bara av att veta att jag gjorde nåt åt saken direkt!

kram från en som sällan va stark eller gullig i telefon!

S
      Medlem

Tack! Det betyder väldigt mycket att få uppmuntrande ord som lättar hjärtat.

PREPkurs är en väldigt bra grej! Vi gick i höstas men ibland dyker missförstånden upp ändå tyvärr. Vi är ju så olika. Tur att de allra flesta dagar är bättre. Sjuk är jag inte heller längre så nu känns livet helt enkelt lite lättare.

Hoppas att alla haft en bra kvinnodag! Här hemma satsar jag på kvinnodag varje dag. Det är ju trots allt bara jag här 🙂

Anonym
      Gäst

“Hej S,

jag känner igen den där ångesten man får när ett samtal inte går som man vill. Det är verkligen skitjobbigt och dränerande. Och man tänker på det. Suck! För som du skriver

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.