Hem Forum Invidzonens forum Tredje missionen

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      T
      Medlem

Du genomgår min framtida rädsla……..Har jag tur kan jag ha dig som mentor när det är min tur att sitta i ett tomt hus 🙂
      Kram till dig och råttorna <3

Mia
      Medlem

Jag känner igen det där med att inte riktigt få till att bjuda hem vänner samtidigt som jag egentligen skulle velat haft sällskap. Jag önskar att fler hade bjudit in sig själva och i allenkelhet kommit och pratat lite med mig.

Anonym
      Gäst

“Jag kände likadant. Det är jobbigt att ta tag i saker och jag skämdes över att prata med andra om hur dåligt jag faktiskt mådde under perioderna.
      Försök öppna dig och bjud in på kaffe! Jag har svårt att idag släppa mitt sätt att vara instängd på och det tär på mig. Trots att jag mår dåligt idag vågar jag inte berätta för någon “”för nu är ju missionen över””.

Skickar över varma kramar till dig och hoppas att du har någon vän som bara vill hålla om sin kopp med kaffe och lyssna, hör av dig till mig annars!

/Å”

Mia
      Medlem

Å
      Jag känner igen mig en hel del i det du skriver. Om du har lust att prata får du gärna maila mig på: bittrasoldatfrun at gmail .com.

Anonym
      Gäst

“Det här är vår tredje mission, men en ny situation för mig då alla våra barn flyttat ut. Huset är tomt och jag har ingen som “”behöver mig””. Å andra sidan gör jag precis som jag vill och behöver inte ta hänsyn alls. Kluvenheten är stor. Som tur är har jag ett mer socialt arbete nu än tidigare missioner. Jag tar också hand om en häst några gånger i veckan. Men ändå, huset är tomt. Ibland låter jag bli att städa för att ha lite sällskap av dammråttorna. De rör på sig i hörnen när jag går förbi

Anonym
      Gäst

“Var inte rädd T, det finns mycket positivt också.
      Så fort det kör ihop sig nu med livet så tänk på all ackumulerad egentid

Anonym
      Gäst

“Så var det lördagskväll igen och huset är tomt. Jag har inte vågat dammsuga för risken att bli själv, några dammråttor är i alla fall sällskap

Visar 6 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.