Hem Forum Invidzonens forum trasig

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    bb
    Medlem

jag går sönder. Han har inte ens åkt men jag sitter här med tårar,hyperventilerar och känner mig så jvla tom och ensam oälskad,obetydelsefull, självisk, elak, dum…som tänker…kommer det här funka ? ja som känner mig så trasig redan nu, kanske är det bäst att avsluta det innan han åker ?

#57627 Svara
    ne
    Medlem

Du är inte ensam om sådana känslor. Läs lite här på inläggen så ser du att det är många som känner som du gör. Det kan kanske trösta dig lite. Stor kram till dej.

#57629 Svara
    Mentor.AnnaH
    Medlem

Hej bb, du är inte ensam! Vi på Invidzonen finns här för dig.
    Vill du så kan du maila till någon av våra områdes mail så får du kontakt med en av Invidzonens mentorer. Mentorerna har själva erfarenhet bl.a. av att ha någon som varit iväg på utlandstjänst.

vast@invidzonen.se
    ost@invidzonen.se
    syd@invidzonen.se
    norr@invidzonen.se

Ta hand om dig,

Styrke kramar mentor annah

#57631 Svara
    Mentor Annas
    Medlem

Det är tufft att bli lämnad kvar här hemma, Jag vet hur tufft det är att orka…
    men vi finns här och som mentor hanna skrev så är det bara att höra av dig om du känner att du vill ha lite stöd i de här tuffa stunderna. Vi har alla gått igenom dem och vet hur det känns.
    Kämpa på!
    kram

#57633 Svara
    TB
    Medlem

Jag känner så igen mig i dina känslor. Precis sådär kände jag innan min sambo åkte. Men vet du… Det blir bättre! Man lär sig hantera det, man får en vardag. Ibland går dagarna jättefort och vid vissa tillfällen är man ledsen. Man längtar och tänker såklart jättemycket på vad som händer men ibland så tänker man inte på att dom är där dom är, utan hjärnan inbillar en att dom är på ett säkert ställe.
    Lura dig själv! tänk det som att han bara ska vara borta 2v och så fortsätter du tänka så. STYRKEKRAM!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
Svar till: trasig
Information om dig: