Hem Forum Invidzonens forum Tokkär på distans

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Kärochgalen
    Medlem

För knappt 1 år sen träffade jag min stora kärlek….Vi visste redan då att han troligtvis skulle till Sydsudan. ..12 december vinkade jag av honom på Arlanda. TOKKÄR…..Hur överlever man detta. Så många saker som vi velat göra hinna med innan. Oro för att nått händer. Känner mig så ensam…Min vänner är så härliga och stöttande….men känner ju knappt honom och vi hann aldrig med att skapa ett sammanhang med gemensamma vänner. Mitt hjärta värker av kärlek och stolthet över denna fantastiska modiga man…..men vissa kvällar hamnar jag bara gråtandes i soffan

#49879 Svara
    Samma sits
    Medlem

Vet exakt hur det är, det kommer vara skitjobbigt men det är så värt det! Mejla och ring så mycket det bara går så ska du se att dagarna passerar

#49881 Svara
    Kärochgalen
    Medlem

Tack…

#49883 Svara
    Kärochgalen
    Medlem

Tack…Ibland känns det mycket lättare att höra det från nån som vet hur det är.

#49885 Svara
    Oxå kär
    Medlem

Känner med dig! Det jobbiga är att inte kunna ha det där vardagspratet, nu blir det mer att kolla att allt är ok. Jag har köpt en skrivbok där jag skriver ner smått o stort, lite småprat med honom. Men även när saknaden är stor och jag är ledsen är skrivandet en stor hjälp.
    Kanske kanske får han läsa nån gång… kram

#49887 Svara
    Samma sits
    Medlem

Håller fullständigt med om att det känns bättre att höra det som man själv upplever från folk som går igenom samma sak. Även fast man har kompisar som stöttar runt omkring så har dom ingen aning om hur det faktiskt känns eller är att vara i en sånhär situation. Kämpa på 🙂

#49889 Svara
    Kärochgalen
    Medlem

“Tack för alla goda råd…..skrivboken inhandlad. Vi har kunnat prata varje dag än så länge….men små korta stunder och då vill man inte inte “”slarva “” bort den med små saker.Ska börja skriv ner lite varje dag både för mig själv och för honom att läsa senare”

#49891 Svara
    Carina
    Medlem

Vi är 2 till här med respektive i Syd Sudan sände vet 🙂

#49893 Svara
    I
    Medlem

Ja, det känns väldigt bra att även ha kontakt privat på samma mission. Vi kommer att klara det!

#49895 Svara
    KärleksAnna
    Medlem

Tack för ditt inlägg, jag blev så glad att läsa om någon som känner som jag <3 Kärlek till alla på InvidZonen, ni gör det verkligen så mycket lättare att vara anhörig.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
Svar till: Tokkär på distans
Information om dig: