Hem Forum Invidzonens forum Tiden rinner iväg

Visar 5 svarstrådar
  • Författare

“Vad härligt att höra dina positiva tankar! Alla har vi dagar “”kategori bottennapp””, men hur skönt är det inte att kunna se tillbaka och även kunna se dom bra dagarna 🙂

Kramar till dig”

S
      Medlem

Jag instämmer! Vi har fem veckor kvar, och det är ju ingenting egentligen! tänk att missionen som kändes som en evighet från början nu snart är slut:) det känns helt fantastiskt!

Särbo
      Medlem

“Så underbart att det är så kort tid. Vill även dela med mig av mina erfarenheter. När min sambo kom hem var det inte samma person. Jag var så lycklig att han var hemma så jag såg inga signaler. Han drog sig mer och mer undan. De slutade med att vi nu är särbo och han ska åka iväg igen. Jag hade önskat att jag hade fått lite mer information om “”tiden efter missionen”” för då kunde jag ha stöttat mer. Jag tykte att nu var det min tur så jag tog all “”uppmärksamhet””, “

Tiden har ju bara flugit förbi! Och tänk vad bra det gått trots allt!

Skönt att de snart är hemma hos oss igen! 🙂

Tant S
      Medlem

Tankar kring bottennappen……..

Tänk en vacker sjö
      Tänk en vacker träsnipa
      Tänk fiskespön
      Tänk napp på napp
      Tänk sol i ögonen
      Tänk vad enformigt om bottennappet uteblev…

Snart har vi rott iland!!!! En del av oss med mycké fisk i backarna… En del av oss med allt för solbrända kinder… Men trots allt iland och med ryggsäcken fylld av nya erfarenheter !!!

Kram till er alla tappra!!!

Anonym
      Gäst

“Här sitter jag och funderar och kommer på att nu, just idag är det ju bara fyra veckor kvar till “”end of mission””. Hur fort har inte tiden gått?
      Inte har jag hunnit så mycket som jag trodde, men det blir säkerligen sommar ändå : )
      Inte har det varit så illa heller, men visst har det funnits dagar “”kategori bottennapp””

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.