Hem Forum Invidzonens forum Tänk om kärleken dör?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    PP
    Medlem

Jag är så rädd att min sambo inte kommer vilja ha mig när han kommer hem igen. Tänk om känslorna försvinner? Det är lite över 10 veckor kvar tills han kommer hem på leave, då har han varit borta i ca 12veckor. Jag är livrädd att han inte kommer vara kär i mig när han kommer hem igen. Jag vet att det här kanske är hel onödigt att tänka på men de här jobbiga tankarna kommer upp i huvudet på mig precis hela tiden. ska jag ta upp det här med honom?

#57279 Svara
    C
    Medlem

Jag förstår precis vad du menar! I mina mörka stunder känner jag samma sak. Jag är orolig över att han inte kommer älska mig när han kommer hem, att jag inte duger längre eller att han har träffat någon annan där nere. Har till och med haft drömmar om det. Jag vet att han älskar mig och saknar mig och jag har inget befog för de här känslorna. Jag har pratat med honom om det här. Han förstår men som han säger lite skämtsamt har han stått ut med mig i åtta år så tänker han inte släppa mig nu. Prata med honom han kommer att förstå. Massa Kramar

#57281 Svara
    PP
    Medlem

“Tusen tack för era fina och bra kommentarer. Jag tror att jag inenrs inne är ganska säker på att han fortfarande kommer vara kär i min när han kommer hem, jag är inte rädd för att han ska hitta någon annan, bara att han “”glömmer bort mig”” och kommer på att jag egentligen inte är den rätta för honom eller något sådant. Man får så mycket dumma tankar i huvudet när dem är borta, eller hur? Kram til er. “

#57283 Svara
    miss
    Medlem

Det är definitivt alldeles för lätt att tänka för mycket när man går hemma själv. Det är nåt jag är mästare på. Men oftast blir allt bra.

#57275 Svara
    Anonym
    Gäst

Hej PP!

#57277 Svara
    Anonym
    Gäst

“Ja du ska ta upp det med honom. Jag tror inte alls att du behöver oroa dig -min mormor brukade säga: -Man saknar int´ kossan förrän hon int´ står i båse. (uppväxt som hon är på bondvischan). Min erfarenhet från tidigare missioner är att vi båda blir som nykära när han kommer hem. Man har längtat och väntat så länge att man liksom nästan inte kan få nog…

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
Svar till: Tänk om kärleken dör?
Information om dig: