Hem Forum Invidzonens forum Tack för all hjälp med en bättre leave!

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      LMD
      Medlem

“Som jag hade väntat på hans leave!
      Vi hade inte träffats på nästan tre månader och jag var så nervös.
      Men det som skulle bli fantastiska två veckor blev en ändlös gråtorgie. Jag kunde inte sluta gråta och jag kände mig helt förvirrad.
      När han åkte kändes allt så himla misslyckat och jag surfade in på forumet för att söka någon slags tröst.
      Där hittade jag er andra som delade med er om “”er”” leave och det verkade inte som om någon haft någon riktig dans på rosor.
      Det kändes skönt att veta att jag inte var ensam. (Även om jag självklart hade önskat att ni andra haft en fantastisk leave).
      Någon på forumet gav tipset att inte ha så höga förväntningar och jag tog det till mig.
      Nu har pojkvännen åkt tillbaka efter ännu en leave och vi har haft två jättefina veckor tillsammans. Visst har jag gråtit några gånger och det har varit jobbigt ibland, men “”that’s life””.

Tack så mycket för att ni skriver på forumet, det är så underbart skönt att inte vara ensam.
      Hoppas att alla har haft fina leave-veckor och håll ut.
      Det är fan inte en lätt situation vi är i.

Stor kram till alla!

Igloosmatte
      Medlem

Hej vännen i kaoset!
      Det var jag som startade den tråden, och jag blev oxå hjälpt. Idag är det leave två för oss och det känns bättre den här gången för nu vet jag att det inte är någon idé att måla upp fantasibilder av romantik och myspys utan man får ta det för vad det är!

Kram

Anonym
      Gäst

“Även vi bråkade en hel del under hans första LEAVE.. Den andra kommer snart snart.. Jag försöker att inte måla upp någon bild. Men det är svårt att låta bli.. Men jag VET denna gången att han kommer att VILJA träffa andra (vänner osv) jag VET denna gången att han kommer att vara trött..

Jag VET denna gången att vi inte kommer att “”älska”” hela natten med tända ljus och avancerade kamasutraställningar…., utan det blir ett snabbt rekordskjut

Visar 2 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.