Hem Forum Invidzonens forum Styrkekramar i massor

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      Mentor Elke
      Medlem

Jag vill sända styrkekramar till den sårade soldaten och hans anhöriga. Skickar även en massa till er som väntar på samtal frän era nära och kära. Denna väntan är tung, jobbig och ovissheten gnager.
      Stödtelefonen är på, svara jag inte på en gång så ringer jag upp.
      076-166 33 17
      (men vi har inte mer information än det som finns på FM-sida)
      Massa styrkekramar! Elke

• #54727 Svara
      Maria
      Medlem

<3

• #54729 Svara
      Mia
      Medlem

Massor av kramar till dom <3 min soldat hörde av sig precis innan och sa att han skulle vara oanträffbar några dagar. Sätter igång många tankar och jobbigt att gå och vänta. kan inte ens föreställa mig hur denna soldatens anhöriga mår.

• #54731 Svara
      Emma R
      Medlem

<3

• #54733 Svara
      Trixy
      Medlem

Många kramar o tankar till dem! Hoppas de får allt söd och hjälp som de behöver och att nu försvarsmakten tar sitt ansvar både nu och senare.

• #54735 Svara
      Karin
      Medlem

Jag vill också sända mina tankar och mitt stöd till den skadade soldaten och hans anhöriga.

Har själv en soldat därnere just nu och mår dåligt av att han inte hört av sig sedan incidenten med bomben inträffade. Även om det inte är han som skadats vill jag vet hur han mår psykiskt och hur händelsen påverkat honom.
      Mia, har du hört av din soldat ännu?

• #54737 Svara
      Mia
      Medlem

Karin, jag fick ett meddelande om att han var hemma på campen igen så det var skönt att höra, dock känns det som att han inte är på topp just nu 🙁 jobbigt när han är så långt borta och man inte kan hjälpa. hoppas du hör från din soldat också snart. kramar

Visar 6 svarstrådar
Svar till: Svar #54735 i Styrkekramar i massor
Information om dig:

Avbryt