- Detta ämne har 6 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 1 vecka, 6 dagar sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Styrkekramar i massor
Jag vill sända styrkekramar till den sårade soldaten och hans anhöriga. Skickar även en massa till er som väntar på samtal frän era nära och kära. Denna väntan är tung, jobbig och ovissheten gnager.
Stödtelefonen är på, svara jag inte på en gång så ringer jag upp.
076-166 33 17
(men vi har inte mer information än det som finns på FM-sida)
Massa styrkekramar! Elke
<3
Massor av kramar till dom <3 min soldat hörde av sig precis innan och sa att han skulle vara oanträffbar några dagar. Sätter igång många tankar och jobbigt att gå och vänta. kan inte ens föreställa mig hur denna soldatens anhöriga mår.
<3
Många kramar o tankar till dem! Hoppas de får allt söd och hjälp som de behöver och att nu försvarsmakten tar sitt ansvar både nu och senare.
Jag vill också sända mina tankar och mitt stöd till den skadade soldaten och hans anhöriga.
Har själv en soldat därnere just nu och mår dåligt av att han inte hört av sig sedan incidenten med bomben inträffade. Även om det inte är han som skadats vill jag vet hur han mår psykiskt och hur händelsen påverkat honom.
Mia, har du hört av din soldat ännu?
Karin, jag fick ett meddelande om att han var hemma på campen igen så det var skönt att höra, dock känns det som att han inte är på topp just nu 🙁 jobbigt när han är så långt borta och man inte kan hjälpa. hoppas du hör från din soldat också snart. kramar
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.