Hem Forum Invidzonens forum Städhjälp behövs i Karlsborg!

Visar 8 svarstrådar
  • Författare

Jag är som säkert många andra här anhörig till en soldat i utlandstjänst.
      Är i stort behov av städhjälp men letar efter en bra firma.
      Den vi har anlitat hitills funkar egentligen inget vidare. Det slarvas rätt mycket men faktureras som om vi bodde i ett polerat slott.

Tips tas gärna emot här i tråden. Skriv gärna vad som är bra, mindre bra mm.

fru gus
      Medlem

“Hej!
      Jag har en släkting som har städfirma. Vill du ha tfn-nummer så hör av dig till InvidZonen så får du min mailadress.
      Eller så samlas vi ett helt gäng “”missionsänkor”” och drar över hela huset ditt, och sedan mitt… “

Hahaha!
      Det vore kul om inte annat 🙂 Önskar bara tiden fanns…

Du får gärna lämna namnet på firman till InvidZonen (om du inte vill skriva ut dess namn här?) så kan de förmedla det vidare till mig, hoppas det är ok?

*kram*

B
      Medlem

Städar inte Skaraborgs städ i Karlsborg? Vi anlitar alltid dem när maken är ute på mission och huset är fläckfritt varje vecka! Efter RUT-avdraget är det rätt billigt tycker jag också.

Lova
      Medlem

Är också ute efter städhjälp men har också svårt med att få tag i en firma som faktiskt sköter det man beställer.

Vid en tidigare mission så anlitade jag två damer men det var mkt fusk städ.Ex inte dammsugit under soffan, fotöljer, dushutrymmen var inte städade osv trots att det var beställt.

Har sett Skaraborgs städ bilen i byn, ska ta och testa dem när du skriver att du var/är nöjd B.

“Nu är Skaraborgs städ bokat.
      De har “”hemstäd”” i Karlsborgs kommun.
      Hoppas nu bara att de städar som jag vill :)”

B
      Medlem

Jag hoppas att du blir nöjd. Hos oss städar de alltid perfekt (får det aldrig så glänsande och fint själv) och sköter allt så smidigt med nycklar och sekretess.

@B
      Jo – det är ju det där som du skriver med sekretess, jätteviktigt!

Anonym
      Gäst

“Jahadu… vad heter de nu då?
      Jag lämnar telefonnummer till InvidZonen istället. Känns inte riktigt bra att lägga ut det här.
      Lycka till med jagandet av dammråttor

Visar 8 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.