Hem Forum Invidzonens forum sportzonen

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      sjuifam
      Medlem

Hej Lilla C =)

Nä inget datum än, men man föranmälde sig sen skickar de mer info via ens mail om jag fattat rätt=/

Är inte sååå vältränad som det nog krävs heller utan är mer inne på ditt spår-ha LOOOL=D plus mounded warriors supporten!
      Hade varit änu roligare om vi blir fler och som du frågar invidzonen!?

En mycket rolig och härlig idé.

Jag tar vidare frågan till Anna som är projektledare för Sportzonen. Vore roligt att göra det tillsammans.

Vi jobbar på att bygga upp sportzonens sida. Håll till godo 🙂

Sportzonen
      Medlem

Vilken toppen ide. Hör gärna till mailadressen som finns på sportzonen sidan så ska vi försöka göra något av detta,
      Tyvärr har inte sportzonen sidan kommit igång riktigt än. Men maila så kan vi förmedla kontakter och skapa träffar som ni önskar

B
      Medlem

Det lät ju jättespännande och sjukt läskigt! Sjuifamiljen, är du superatlet? Vet inte om jag vågar anmäla mig, men det känns ändå mer rätt än vårruset eler Tjejmilen för mig. Vore kul med lite utmaning!

sjuifamiljen
      Medlem

ehh nääää ingen superatlet här inte bara ett väldigt tjockt pannben,haha
      Men det är ju det, det ser så sjukt KUL ut och tja kan andra såå…=/
      Det viktiga här är nog att vi gör ngt tillsammans både jag och min man, men även vi här hemma…..
      Jag hörde efter lite försiktigt med mannen där nere om jag kunde få nyttja deras hinderbana på P7 någon gång för att träna? Fick inget riktigt svar han blev nog lite ställd,hahaha vill nog vara med om så bara för att få fota frugan vid pungkrossen/fläskläppen *L*
      Men måste ju få träna lite realistiskt vilket inte går på gymmet ( tror killarna där hade tittat lite konstigt på mig om jag börjat klättra över ställningarna och be dem lägga sig över britsarna för att bilda ett stängsel samt låta elektriskt…….) funkar inte i löpspåret heller!

Anonym
      Gäst

“Hej alla i samma båt=)

Va inne på sportzonen och kollade………INGET?
      Hade fått för mig att det va som här ett forum för oss tränings intresrade där vi kunde peppa och hjälpa varandra, men icke=(

Har gjort den gala grejen att föranmält mig(tillräckligt många anmälda så blir det av,typ) till tough mudder sthlm i sommar.
      En av anledningarna är att de stödjer wounded warriors, en insamling till skadade soldater och till anhöriga för de som stupat.
      Det känns så rätt att “”plåga”” sig genom denna bana för kan soldater bära sina skadade kamrater genom värsta tänkbara terräng och i skarpt läge, vad har då jag att gnälla för!? plus att min älskade make inte kan låta mig springa denna hinderbana själv=) Nu har vi ngt gemensamt att träna mot, med lite mil emellan dock

Anonym
      Gäst

“Kollade upp tough mudder. Ser ju hur kul ut som helst! Jag blev mycket sugen. Är nog inte så vältränad som det krävs, men det finns ju lite tid att träna

Visar 6 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.