Hem Forum Invidzonens forum Sportzonen

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare

Vilken fantastiskt bra iniativ! Får man föreslå aktiviteter? Jag är väldigt nyfiken på militärhinderbanan, kan man inte ordna någon form av military training så vi får känna på hur våra respektive har det ibland på jobbet? 🙂

#54489 Svara
    Emma
    Medlem

Vilket bra förslag! Jag ska genast ta det vidare till vår mentor som håller i sportzonen! Du får annars gärna maila henne direkt till adressen som finns länkad på sidan om sportzonen.
    /Emma Invidzonen

#54491 Svara
    Emma
    Medlem

Vilket bra förslag! Jag ska genast ta det vidare till vår mentor som håller i sportzonen! Du får annars gärna maila henne direkt till adressen som finns länkad på sidan om sportzonen.
    /Emma Invidzonen

#54493 Svara
    Mentor Annas
    Medlem

Vilken bra ide! Den ska jag se om vi inte kan jobba vidare med…
    Kul att du gillar ideen med sportzonen jag hoppas vi snart kan komma ut med lite aktiviteter och maila gärna sportzonen om du/ ni har fler ideer eller har frågor.

#54495 Svara
    miss
    Medlem

Det hade varit super kul att få göra. Bara det blir så man kan ta sig dit. Alla bor ju tyvärr inte runt regementena.

#54497 Svara
    miss
    Medlem

Det hade varit super kul att få göra. Bara det blir så man kan ta sig dit. Alla bor ju tyvärr inte runt regementena.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
Svar till: Sportzonen
Information om dig: