Hem Forum Invidzonens forum Snart över!

Visar 2 svarstrådar
  • Författare

“Nu har jag ungefär en vecka kvar innan min älskade, saknade pojkvän äntligen kommer hem igen! För en månad sedan kändes det som att den här dagen aldrig skulle komma och att tiden hade gått så sjukt långsamt. Nu är det snart över, var har dessa månader tagit vägen?! Nu börjar väl en ny resa, med att ta hem min anhörig och börja vardagslivet igen, och jag ser fram emot det hur mycket som helst.

Även om det ibland varit upp och ner rent känslomässigt för mig här hemma, så har missionen för min del ändå varit helt okej. Det har varit skönt att ha forumet, få skriva av sig lite men också att bara gå in o kika o se hur alla andra anhöriga mår! Har varit så skönt att få en slags bekräftelse på att man inte varit helt själv med alla tankar o känslor här hemma. Genom forumet kan jag nog säga att jag funnit vänner för livet 🙂 så även om missionen “”tagit”” ett halvår av livet med min älskade, så kan jag nog ändå säga att jag vunnit lite på det.

Ett tips till er som fortfarande har anhöriga kvar, eller som har anhöriga som ska åka ner med FS26 – skriv i forumet om ni behöver ventilera lite, och kom in o kika med jämna mellanrum! Ta kontakt med folk som sitter i samma sits här, det hjälper så otroligt mycket verkligen. Åtminstone gjorde det för mig 🙂 Hade jag inte fått prata med alla fina tjejer jag gjort här hade jag nog inte kunnat säga att missionen gått så bra som det ändå gjort.

Tack InvidZonen för att ni finns, och tack alla som delar med sig av sina tankar och känslor här. Det har verkligen hjälpt mig 🙂 styrkekramar till er alla, även om det känns långt så kommer det ett slut <3"

Härligt att du känner att du har hitta nya människor att dela saker/händelser med under tiden din pojkvän varit ute på mission och att du tycker att Invidzonen har funnits som ett stöd för dig. Jag förstår att du längtar till att din pojkvän kommer hem. Hoppas med dig att du och din pojkvän får en bra tid tillsammans framöver.

Hälsningar
      Melinda

fru gus
      Medlem

Förmodar att det är värt att räkna timmar nu! Lycka till med återanpassningen till vardagslivet.
      Ta hand om varandra och njut av närheten
      Kramar

Visar 2 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.