Hem Forum Invidzonens forum Snart klarat av det!

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      Fs23
      Medlem

Ja, i maj när h*n åkte trodde jag att det skulle bli tufft och jävligt!
      Men vet ni, det har gått så himla bra! Och det kommer gå bättre än ni tror.
      Ni kommer ha dåliga dagar men samtidigt många bra!
      Men helt ärligt nu mot slutet… Känner jag hur jag andas ut och blir bara mer och mer trött&slut.
      Men vi/jag har klarat detta snart!
      Fy fan vad vi är bra!
      Men fy fan vad jag är trött också!

Starkare än någonsin står jag i december med kärleksfulla armar, tårar i ögonen och välkomnar hem min soldat.
      Mycket stolt.
      / Nästan “”helt slut”” anhörig, som verkligen behöver att denna mission tar slut nu!

E
      Medlem

Precis som du skriver, det har varit både dåliga och bra dagar! För mig har det gått bättre än jag räknade med, men känner nu efter sista leaven att krafterna börjar ta slut och det verkligen är dags att de får komma hem snart!

Som alla sagt, som jag inte trodde på, så har det faktiskt gått lite fortare än jag räknade med.

Nu laddar vi upp för slutspurten, heja oss!

ST
      Medlem

Era soldater kommer hem, glad för er skull, men min åker ner och byter med era.. Jag vill inte detta.. Bra kämpat att ni tagit er igenom det. Hoppas jag är lika stark som ni!

FS21
      Medlem

Hejja ni ahöriga till FS23.
      Snart är det slut på längtan och ni får krama om era nära och kära. Vet så innerligt väl hur det känns

Kram från anhörig till FS21

S
      Medlem

Kommer så väl ihåg när min kille kom hem i slutet av maj. Den känslan glömmer jag aldrig! När han öppnar dörren hemma och ger en världens goaste kram är det som att all oro, saknad, spänningar och konflikter bara löses upp, försvinner och jag kände sån glädje att han var hemma, men framförallt en oerhörd lättnad, och den ständigt stressen inombords släpper. Visst var missionen väldigt tuff, men nu uppskattar vi varandra oerhört mycket mer idag.
      Hoppas det går väl för alla er som väntar oxå! Hejja er det sista nu! nu är det bara ett par veckor kvar! 🙂
      Kram från anhörig till FS22

honhemma
      Medlem

Åh vad jag längtar tills de kommer hem… Slutdatumen har flyttats lite men är ungefär som vi trott hela tiden.

Men vad trött jag är. Trött ända in i själen och det är nästan så att jag oroar mig för hur jag kommer reagera när han kommer hem och det går upp för mig att han inte är på väg bort igen. Att han faktiskt är hemma, jag kan andas ut och vi kan vara vi i flera månader.

Det ska bli helt underbart. Men just nu är jag trött. Trött, trött, trött.

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.