Hem Forum Invidzonens forum snart!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    LAR
    Medlem

Snart är det slut på denna mission! Åh vad härligt det ska blir att få hem min älskling igen! Se hans underbara ögon titta in i mina, höra hur han sover bredvid mig! Åh vad jag längtar!! 🙂

#55703 Svara

Lika tonårsmässiga kommentarer som alltid. Tänk om detta forum kunde bli ett utbyte av tankar mellan vuxna kvinnor.

#55705 Svara
    AnnH
    Medlem

Men kära du, vänd dig till ett annat forum istället. Varför slösar du energi på att lägga kommentarer? Jag är ingen tonåring och känner exakt likadant som den som skrivit inlägget. Får känslan av att du är lite trångsynt. Men det är ok, så länge du är lycklig…

#55707 Svara
    AnnH
    Medlem

Men kära du, vänd dig till ett annat forum istället. Varför slösar du energi på att lägga kommentarer? Jag är ingen tonåring och känner exakt likadant som den som skrivit inlägget. Får känslan av att du är lite trångsynt. Men det är ok, så länge du är lycklig…

#55709 Svara
    Vuxen kvinna
    Medlem

“Jag som vuxen kvinna undrar då följande: Får man inte vara förälskad/kär/uttrycka sin kärlek när man är en “”vuxen kvinna””? Tillhör det enkomst tonårstjejer? Tycker det känns lite gammalt och förlegat faktiskt. Kärleken är ju fantastisk! Kul också att positiva känslor tas upp i detta forum! Glad för din skull LAR! “

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
Svar till: snart!
Information om dig: