Hem Forum Invidzonens forum Sluttampen..

Visar 3 svarstrådar
  • Författare

Nu börjar jag bli riktigt trött på det här… Det är inte nog med att jag mår dåligt över att han är borta och måste ta itu med all stress och oro som finns i min vardag. Nu har det börjat märkas ordentligt hur dåligt min sambo mår… Han är trött, grinig och har mycket hemlängtan. Jag försöker peppa så gott det går, men just nu verkar inget hjälpa så mycket.. Känner mig så maktlös när jag inte kan hjälpa honom på något vis..
      Jag vet inte vad jag ska göra.. Önskar bara att det kunde vara över så vi kan börja med vårat gemensamma liv igen. Vill bara gömma mig under täcket och vänta tills allt är över..
      Men det är bara att bita ihop den här sista biten. Det är ju inte långt kvar nu! Har vi klarat oss såhär länge klarar vi lite till. Kan inte fatta att det snart är över, har gått 5 hela månader nu .. Fast samtidigt kan det inte vara över snart nog.. Två saker som jag har lärt mig av denna mission är vad riktig längtan egentligen är och hur mycket min sambo egentligen betyder för mig.

Till anhöriga från FS24 vill jag hälsa att hur jobbigt det än känns i vissa stunder så kommer tiden att gå framåt. Som kommunikation har jag skrivit mail om vad jag har gjort under min vardag och skickat mycket bilder, vilket har blivit mycket uppskattat. Men det bästa är när man skickar ner ett brev eller paket. Kram på er och kämpa på!

Sanna
      Medlem

Glad för din skull att han snart är hemma, min sambo åker snart och just nu känns allt skit.
      Det du sa om paket och brev, hur får man ner det dit? Får man någon adress dit?

Kram och håll ut, snart är han hemma igen!

mamman
      Medlem

Glad för er att missionen strax är över!

Jag är mamma till en son som som åker ner nu med FS24 och jag hoppas verkligen tiden går fort.

Bra med tipset om förbrukningsvaror 🙂

Kram

Anonym
      Gäst

“Man får information om hur och var man skickar brev/paket ner 🙂 Nåt som jag tyckt nu när missionen snart är slut är att det hade varit roligt att även få brev/paket HEM, inte bara skicka ner. Kanske nåt att tipsa din sambo om

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.