- Detta ämne har 5 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 1 vecka, 4 dagar sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Sluttampen
Nu är vi många som är inne på sluttampen av denna mission, det är helt underbart att tänka på att dom snart är hemma igen med en lång och härlig sommar att se fram emot och att dom förhoppningsvis får vara hemma ett tag <3 Jag precis som många andra sa innan denna gången att jag inte skulle klara en gång till, tror att jag kommer känna så inför varje gång. Men visst klarar vi det även om vi inte tror det och inte vill att dom ska åka. En jäkla massa cred till våra soldater för arbetet dom utför, men också massor av cred till oss här hemma. Fy fan vad vi är bra!!
Fy fan va ni är bra! Vi är bra!
Tack för ett peppande inlägg
Jag håller helt med- vi är toppenbra! Och nu är det sista vägen kvar, oavsett hur många veckor vi har kvar. Man börjar sakta se slutet av tunneln och Gud vad jag längtar efter sommaren!
Kram och värme till er alla!
Fru Grus
Oh tio dagar, så underbart! Jag gläds verkligen med er och håller med- 6 månader ifrån varandra har gjort vårt förhållande starkare också.
Hoppas att de här tio dagarna går snabbt för dig/er och att ni får en fantastisk återförening!
Stor kram!
Fru Grus
Oh tio dagar, så underbart! Jag gläds verkligen med er och håller med- 6 månader ifrån varandra har gjort vårt förhållande starkare också.
Hoppas att de här tio dagarna går snabbt för dig/er och att ni får en fantastisk återförening!
Stor kram!
“Vågar knappt skriva det, men vi har tio (10) dagar kvar till svensk mark.
Och vi har klarat det både här hemma och i sanden utan större besvär. Det har till och med stärkt oss, hur knäppt det än låter med 6 månader “”isärsamhet””.
Som tur är har pannan bara stannat två gånger
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.