Hem Forum Invidzonens forum Sluttampen

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      Mia
      Medlem

Nu är vi många som är inne på sluttampen av denna mission, det är helt underbart att tänka på att dom snart är hemma igen med en lång och härlig sommar att se fram emot och att dom förhoppningsvis får vara hemma ett tag <3 Jag precis som många andra sa innan denna gången att jag inte skulle klara en gång till, tror att jag kommer känna så inför varje gång. Men visst klarar vi det även om vi inte tror det och inte vill att dom ska åka. En jäkla massa cred till våra soldater för arbetet dom utför, men också massor av cred till oss här hemma. Fy fan vad vi är bra!!

Yes!
      Medlem

Fy fan va ni är bra! Vi är bra!
      Tack för ett peppande inlägg

TL
      Medlem

Jag håller helt med- vi är toppenbra! Och nu är det sista vägen kvar, oavsett hur många veckor vi har kvar. Man börjar sakta se slutet av tunneln och Gud vad jag längtar efter sommaren!
      Kram och värme till er alla!

TL
      Medlem

Fru Grus
      Oh tio dagar, så underbart! Jag gläds verkligen med er och håller med- 6 månader ifrån varandra har gjort vårt förhållande starkare också.
      Hoppas att de här tio dagarna går snabbt för dig/er och att ni får en fantastisk återförening!
      Stor kram!

TL
      Medlem

Fru Grus
      Oh tio dagar, så underbart! Jag gläds verkligen med er och håller med- 6 månader ifrån varandra har gjort vårt förhållande starkare också.
      Hoppas att de här tio dagarna går snabbt för dig/er och att ni får en fantastisk återförening!
      Stor kram!

Anonym
      Gäst

“Vågar knappt skriva det, men vi har tio (10) dagar kvar till svensk mark.
      Och vi har klarat det både här hemma och i sanden utan större besvär. Det har till och med stärkt oss, hur knäppt det än låter med 6 månader “”isärsamhet””.
      Som tur är har pannan bara stannat två gånger

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.