Hem Forum Invidzonens forum Skilda vägar

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      A.
      Medlem

“Första Leaven blev inte som jag tänk mig. Saknat ihjäl mig, längtat och fixat här hemma inför hans hemkomst. När han väl var hemma kände jag mig oprioriterad. Självklart förstår jag att det är mycket som skall hinnas med, och många som skall träffas. Men saknar de där spontana samtalen, och söta smsen vi alltid skickade innan han åkte. “”Inte kommit in i mobiltänket”” var försvaret, ständigt kommer olika ursäkter när han ställs mot väggen, och alla mynnar ut i samma svar – Afghanistan. (och jag får känna mig som en sur tjat kärring, vilket är det sista jag vill när han är hemma så kort tid) “”Jag är trött efter att jobbat”” “”Jag har inte kommit in i mobiltänket”” “”Jag måste landa”” “”Jag måste ställa mig in på att åka””. Så i stället för att ta avsked i en starkt relation föll beslutet istället att gå skilda vägar, för att sedan se var vi står i December.
      Känns fruktansvärt tungt på så många sätt och vis. Vill inget heldre än älska honom och vara där för honom i vått och torrt. Varför skall allt vara så svårt?????”

miss
      Medlem

Jag vet hur du har det. Även om han inte är iväg på sin mission ännu hamnade jag i samma sits för ungefär en månad sedan. Vi hade varit ihop i fem år och bodde ihop men så kände han att han behövde prioritera jobb och den kommande affe missionen. Vänner och familj kom sen, sista jag och han behövde få tid att hitta sig själv. Det är för jävligt och jag blev ett totalt vrak. Vill bara höra honom säga att han älskar mig igen.

L
      Medlem

Usch. Jag lider verkligen med dig! Så skrämmande att det verkar vara så många som har det i samma sits…
      Miljoner styrke kramar!!! <3

A.
      Medlem

“L: Samtidigt kan det vara skönt att höra att det finns andra i samma sits och att det “”inte är mig det är fel på””.

Om Kärleken övervinner allt och vi har the real deal så måste jag tro att vi finner varandra åter i December.
      Fram tills dess lever jag mitt liv, sen får jag se var jag står när missionen är över.”

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.