- Detta ämne har 9 svar, 6 deltagare, och uppdaterades senast för 2 veckor, 3 dagar sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Ska någon gå?
Kommer någon till träffen på livgardet nästa llördag???
Min make tillhör FS22 och vi har inte fått någon inbjudan.. 🙁
Är det den på Soldathemmet ordnat av Invidzonen du menar? Hade väldigt gärna gått på den, har efterfrågat en sådan. Men så självklart jobbar jag. 🙁
Är det den på Soldathemmet ordnat av Invidzonen du menar? Hade väldigt gärna gått på den, har efterfrågat en sådan. Men så självklart jobbar jag. 🙁
Är det inför FS22 eller en som alla kan gå på?
Fs22 kommer att ha sin anhörigdag den 29 oktober på livgardet.
Träffen som är lördagen den 1 oktober är en träff som soldathemmet och Invidzonen anordnar med fokus på hemkomkomst.
Alla som vill är givetvis välkomna anmäl er till invidzonen eller gå in på fliken nyheter/aktiviteter och läs mer om helgens träff!
Kämpa på där ute!
kram
@AnnaS
Har det gått ut inbjudan hem i brevlådan till dem som tillhör FS22? Vi har inte fått någon men en del har, så… blir lite nyfiken på hur det funkar egentligen.
Till Maria!
Det är din soldat som ska ha fått papper från jobbet om detta. Enligt min soldat skulle det också skickas ut information men den har inte jag fått.
Så fråga din soldat om han har fått papper. det var dels anmälningspapper samt ett program för dagen.
Kram
OBS!!!!
Anhörigträffen flyttad
På grund av få anmälda till anhörigträffen på Livgardet nu på lördag, har vi bestämt oss för att flytta träffen. Det nya datumet blir istället fredagen den 28 oktober. För att vi ska kunna planera en riktigt bra träff är det viktigt att du anmäler ditt intresse i god tid. Senast den 21 oktober behöver vi din anmälan. Vi kommer att återkomma med plats och tid efter anmälan. Anmäl dig på vår hemsida! Med vänliga hälsningar Invidzonen
“Ja den på livgardet av invidzonen, &soldathemmet. alla får komma verkar det som. Vill bara se om fler ska gå? (vill ju inte gå ensam
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.