Hem Forum Invidzonens forum Ska någon gå?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Jj
    Medlem

Kommer någon till träffen på livgardet nästa llördag???

#56987 Svara
    Maria
    Medlem

Min make tillhör FS22 och vi har inte fått någon inbjudan.. 🙁

#56989 Svara
    L
    Medlem

Är det den på Soldathemmet ordnat av Invidzonen du menar? Hade väldigt gärna gått på den, har efterfrågat en sådan. Men så självklart jobbar jag. 🙁

#56991 Svara
    L
    Medlem

Är det den på Soldathemmet ordnat av Invidzonen du menar? Hade väldigt gärna gått på den, har efterfrågat en sådan. Men så självklart jobbar jag. 🙁

#56995 Svara
    H
    Medlem

Är det inför FS22 eller en som alla kan gå på?

#56997 Svara
    Mentor Annas
    Medlem

Fs22 kommer att ha sin anhörigdag den 29 oktober på livgardet.
    Träffen som är lördagen den 1 oktober är en träff som soldathemmet och Invidzonen anordnar med fokus på hemkomkomst.
    Alla som vill är givetvis välkomna anmäl er till invidzonen eller gå in på fliken nyheter/aktiviteter och läs mer om helgens träff!

Kämpa på där ute!
    kram

#56999 Svara
    Maria
    Medlem

@AnnaS

Har det gått ut inbjudan hem i brevlådan till dem som tillhör FS22? Vi har inte fått någon men en del har, så… blir lite nyfiken på hur det funkar egentligen.

#57001 Svara
    Mentor Annas
    Medlem

Till Maria!

Det är din soldat som ska ha fått papper från jobbet om detta. Enligt min soldat skulle det också skickas ut information men den har inte jag fått.
    Så fråga din soldat om han har fått papper. det var dels anmälningspapper samt ett program för dagen.
    Kram

#57003 Svara
    EmmaB
    Medlem

OBS!!!!
    Anhörigträffen flyttad

På grund av få anmälda till anhörigträffen på Livgardet nu på lördag, har vi bestämt oss för att flytta träffen. Det nya datumet blir istället fredagen den 28 oktober. För att vi ska kunna planera en riktigt bra träff är det viktigt att du anmäler ditt intresse i god tid. Senast den 21 oktober behöver vi din anmälan. Vi kommer att återkomma med plats och tid efter anmälan. Anmäl dig på vår hemsida! Med vänliga hälsningar Invidzonen

#56993 Svara
    Anonym
    Gäst

“Ja den på livgardet av invidzonen, &soldathemmet. alla får komma verkar det som. Vill bara se om fler ska gå? (vill ju inte gå ensam

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
Svar till: Ska någon gå?
Information om dig: