- Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 3 år, 7 månader sedan av .
-
Ämne
-
Hej!
Min partner åker snart iväg på sin första mission. Tid vi haft planerat nu nära inpå har blivit inställd och vi kommer bara ha en vecka tillsammans innan han åker. Under den tiden kommer jag jobba mycket och det är många planer på avskedsträffar. Jag längtar såklart till att få ha honom hemma en vecka med tid tillsammans. Men jag tycker det här är väldigt jobbigt och nu när jag varit ensam hemma har jag varit väldigt känslostormig. Vill försöka att bara njuta av dagarna tillsammans och inte “förstöra” tid med känslostormar. Men samtidigt är det jag som ska organisera alla hejdå träffar och jag tycker nu det känns väldigt jobbigt.
Har i övrigt bokat in lite mysiga överraskningar men ändå försökt hålla mycket tid oplanerad så det ska finnas tid till återhämtning. Vill ju bara kunna njuta tillsammans så man kan ha den veckan som ett minne sen när det blir tufft..Hur har ni känt? Har ni gjort på något bra sätt? Hur säger man ens hejdå..?