Hem Forum Invidzonens forum Sista leaven måste firas!

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Helen
      Medlem

Överraskade maken på flygplatsen, alla andra visste om vad som skulle ske och allt var väl förberett med dotterns och morföräldrarnas hjälp. Dessutom fick jag hjälp från några som har koll på det mesta vad gäller resorna, tack ni är helt underbara.

Att möta makens blick och förvånade utrop när han upptäcker att jag står framför honom direkt utanför utgången i ett mindre kaos som det blir när planet är 5 timmar försenat och alla vill få information om, hur och när de kommer hem till familjen, fyllde mitt hjärta med ny energi.

När jag sedan förklarar att han inte ska åka buss eller bil hem utan åka in till ett hotell med mig får jag ytterligare en större mängd pussar och kramar. På väg till hotellet fick jag nypa honom i armen så att han blev medveten om att allt bara var en dröm.

Till er alla kan jag bara tipsa om att ta vara på varje tillfälle att överraska er älskade med en romantisk natt, nästa gång hoppas jag att det är lite varmare så att vi kan tälta vid en tjärn i skogen, med kvällsdopp.

Anonym
      Gäst

You go girl!

Tea
      Medlem

Gud vad härligt att höra att du fortfarande har gnistan och livsglädjen kvar trots att han är borta länge! Hoppas många läser detta och inspireras, jag vet att jag blev det iaf!

Tusen kramar! 🙂

Visar 2 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.