Hem Forum Invidzonens forum Seg helg

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    O
    Medlem

Det är väldigt väldigt ensamt….

#57245 Svara
    C
    Medlem

Har haft en bra lördag med fruhippa för en god vän. Hon gifte sig i hemlighet precis innan de skulle få bebis men nu fångade vi henne. Annar är helgerna de jobbigaste för mig också. Försöker boka upp mig på olika saker även om det bara en ett par timmar en av dagarna så gör jag det. Då har jag något att se fram emot när heligen kommer och jag kan på ett överskådligt sätt räkna ner helgerna som är kvar till leaven. Massa kramar till er alla.

#57249 Svara
    Anna
    Medlem

Jag är glad för att S. lät gladare när han ringde i fredags än när han åkte hemifrån. Men det kommer vågor av lessenhet och oro.

#57251 Svara
    E
    Medlem

Jag håller med om att helgerna är värst, och den här helgen har det blivit så att jag varit ensam hela helgen då familj och nära vänner bor långt bort. Det är skönt att höra iallafall att man inte är ensam om att vara ensam…

#57253 Svara
    3E
    Medlem

Idag ringde han och grattade på mors dag vilket var väldigt trevligt. Det brukar ju vara han som fixar tillsammans med barnen men iår fick au pairen och barnen fixa istället. Det blev jättebra så jag känner mig väldigt ihågkommen idag 🙂 Har varit och ätit middag hos mamma och pappa och firat lite där och det var väldigt trevligt. En riktigt bra avslutning på veckan får jag säga. Veckan som kommer är en kortvecka vilket är super härligt. På torsdag ska vi åka till Skara sommarland tillsammans med kompiser och jag ser jättemycket fram emot det. Kom igen nu gänget! En vecka närmare slutmålet. Klart att vi ska klara detta. Kram

#57239 Svara
    Anonym
    Gäst

“Denna helgen har verkligen varit seg. Säkert mycket pga vädret men ändå. Pratade med maken igår och det kändes verkligen som att vi levde på olika planeter just nu. Han pratade om campen där nere som är “”överfull”” nu mitt i rotationen och att det är lite bökigt med det. Och jag satt med ett glas rött och kollade på film. Jaja -det är som det ska antar jag. Hade däremot gärna haft hans hjälp nu då vi fått en vattenläcka från ett gammalt rör i källaren men jag får fixa med det själv. Typiskt bara. “

#57243 Svara
    Anonym
    Gäst

“Helgerna är värst, tycker jag. Alla är upptagna med sitt och man har inte jobbet att gå till (även om det är skönt att vara ledig så klart). Här har det varit en vägg som gått sönder, idag läckte diskmaskinen ut vatten för fjärde gången den här veckan och gräsmattan tog 1 1/2 timme att klippa och jag bara kände att “”nu får det vara bra med saker som går sönder och måste fixas””.”

#57247 Svara
    Anonym
    Gäst

Förra helgen gick jätte bra och jag var så posetiv… Denna helgen har varit katastrof och jag känner mig som ett vrak! Saknar honom sjukt mycket och varje gång han ringer så börjar jag bara gråta… Stackarn vet inte Hur han ska trösta mig… Han försöker få mig att tänka posetivt men denna helg så går det bara inte, känns som jag ramlat i ett svart hål och kan inte komma upp!

#57255 Svara
    Anonym
    Gäst

Min söndag kväll slutade iaf bra efter att haft två tunga dagar! Dom har äntligen fått igång internet på campen så efter att vi pratat i telefon en stund så fortsatte vi chatta på msn när hans rumskompis sov. Där skrev han fina meddelande om hur mycket han saknade mig och att han tänker på mig hela tiden! Jag kände mig alldeles varm och glad inombords när jag sen skulle sova…:)

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
Svar till: Seg helg
Information om dig: