Hem Forum Invidzonens forum Så tog det slut trots allt

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      kämpa på
      Medlem

Då var man inte längre anhörig. Förhållandet höll inte hela vägen. Han ändrade sig såpass mycket där nere när det kom till känslor för exakt allt och mål här i livet. Det i sin tur resulterade i att han kom på att han inte har några känslor kvar för mig eller vet vad han vill med oss. Så han gav upp. När han var där nere gav han upp. Så fort han kom hem på sin sista leave, bara dryga månaden kvar av missionen. Bröt han förhållandet.

Vill peppa er som har er bättre hälft där nere att kämpa in i det sista och att inte ge upp. Men även till er som kanske är där nere och kikar på denna sidan. Ni får inte heller ge upp och ni måste vara tydliga med vad ni behöver för stöd.

Så vill jag även tacka er Alla som stöttat och alla fina kommentarer här. Samt allt som öppnat sig på forumet. Invidzonen hjälpte mig även fast det nu gick som det gick. Tack Tack

fru gus
      Medlem

Varma styrkekramar till dig!

Till oss är du välkommen även on förhållandet tagit slut. Vi vet att det kan vara skönt att prata med någon som förstår. Vi finns här när du vill, om du vill! Kram från oss

Visar 2 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.