Hem Forum Invidzonens forum Så ensam ensam men ändå inte…

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Maja
    Medlem

Först vill jag tacka Invidzonen för julkortet som damp ner i brevlådan igår, det gjorde mig dag. Kan erkänna att dagen började dåligt och jag saknade min sambo så mycket den dagen, men när jag läste från vem julkortet kom så kom tårarna, det finns människor som tänker på mig. De gjorde min dag! Tack.

Hur går det för er anhöriga? Mina dagar går i berg-dalbana och humöret svänger mer nu än förr. Jag är så känslig för allt, helt plötsligt så inser jag vad alla människor omkring mig betyder för mig, kollegor, vänner, familj, grannar…alla tillockmed okända vänliga tanter och farbröder på bussen kan göra min dag! Jag längtar efter min käraste så mycket, jag drömmer om allt vi vill göra när han kommer hem, vi vill bilda familj och gifta oss…Kom hem nu så vi kan börja leva på riktigt, för just nu lever vi i en slags dimma, där endast drömmar om framtid och oro existerar. Men viktigast är att KÄRLEKEN existerar och växer, tänk att kärlek kan växa fast jag är här i kalla Sverige och han i Afghanistan…fantastiskt!
    Jag vill avsluta detta inlägg men att tacka Invidzonen och alla anhöriga här, Ni är alla grymma! Guld till er och en medalj borde vi alla få, av äkta guld!! =) Kram till er!

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
Svar till: Så ensam ensam men ändå inte…
Information om dig: