Hem Forum Invidzonens forum Rond 2

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Flickvän
    Medlem

“Nu är leaven över, han är tillbaka i Mali. Det är riktigt tungt att bli ensam igen men vi fick iallafall några helt fantastiska dagar tillsammans! Nu är ”batterierna laddade”” för att klara av ett tag till. “

#51807 Svara
    P
    Medlem

Skönt att läsa! Jag väntar på första leave, är faktiskt lite nervös för både hemkomst o sen avfärd igen. Men får se det som påfyllning till nästa leave. Vi fixa ju första perioden så det ska ju gå igen 🙂

#51809 Svara
    Flickvän
    Medlem

Jag var också nervös inför hemkomsten, men det var mest fjärilar i magen. Han var ganska trött i början, men det släppte efter någon dag eller två 🙂 Det var lättare att säga hej då denna gången än var det var i missionens början, då fick jag en panikattack kvällen innan avfärd. Denna gång kom det bara någon tår.

Hur som helst var det riktigt skönt att ha honom hemma ett tag. Helt underbart!

#51811 Svara
    GB
    Medlem

Åh, vilken härlig läsning.
    Blir avis på er som har soldater som får åka hem på leave. Här är vi snart uppe i tre månader utan leave och det tar på krafterna.

Sköt om er!

#51813 Svara
    P
    Medlem

GB, samma här blir över tre månader innan han kommer hem. De har bestått av obefintlig telefonkontakt (inget telefonnät) och seeegt internet (=inte ens gått att skypa). Gissa om det ska pratas när när han kommer! 🙂

#51815 Svara
    GB
    Medlem

“Hej P!
    Ja här kommer han inte få vila öronen 🙂
    Värsta rotationen var på fyra månader utan leave – då var jag som ett vrak när han kom hem.
    Men, men, nu är det “”bara”” tre månader…

Kram från GB”

#51817 Svara
    P
    Medlem

Skulle fått hem han nästa vecka egentligen men så blev det strul med bemanning så det blev skjutet en månad. Förhoppningsvis blir det kortare mellan därefter men vågar inte hoppas på nått…

#51819 Svara
    Jag
    Medlem

Ja om resten av världen förstod. Stor kram! Jag vet precis…

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
Svar till: Rond 2
Information om dig: