Hem Forum Invidzonens forum Postgången till Mali?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Helen
    Medlem

Varför tar det så lång tid att skicka, 5 veckor och det har fortfarande inte kommit fram.
    Sedan har jag hört att det nu går att skicka postens gröna vadderade kuvert med upp till 2 kg, varför får inte alla reda på detta? Är det bara vissa speciella som får informationen?
    Borde vara fler än jag som vill skicka ner lite uppmuntran.

#49559 Svara
    en vän
    Medlem

Jag tror att jag fick den infon på en träff, men jag minns inte riktigt….

#49561 Svara
    Anhörig
    Medlem

Jag har inte hört något.
    Jag hoppas att de ni säger stämmer så vi kan skicka ner paket till våra soldater 🙂

#49563 Svara

Jag har kollat info på FM-hemsida om post till Mali. Det går bra att skicka A-post vilket innebär: max 2 kg. De gröna vadderade påsarna måste fungera, bara man inte överskrider vikten.

Hoppas det gav svar!
    Skicka på, det är uppskattat!
    Kram

#49565 Svara
    Helen
    Medlem

Tack för info, tråkigt att man inte fått reda på det tidigare. Hittills har det bara varit 100 g som gällt och dessutom tar det över 4 veckor att få fram något, har 5 brev som är skickade för 3-5 veckor sedan som inte kommit fram. Det tycker jag är dåligt.

#49567 Svara

Jag förstår visst att det är härligare på alla sätt och vis att få ett pappersbrev i handen med ord hemifrån.
    MEN – gnälla att ett brev tar fem veckor när det finns e-post. Jag mailar hellre och hoppas FM lägger fokus på att säkra mat & diseltransporter. Jag ser hellre att reservdelar med mera tar plats i transporter för att de ska kunna utföra ett tryggt och säkert arbete.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
Svar till: Postgången till Mali?
Information om dig: