Hem Forum Invidzonens forum Positiv upplevelse?

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      Em
      Medlem

Nej jag vet att jag inte ska det men det är svårt att låta bli. Vissa dagar är det så illa att jag har sagt till honom att jag inte vill att han ringer och att jag tänker ta bort honom på facebook bara för att jag inte vill veta vad som händer där nere men det är ju inte rättvist mot honom. Jag pendlar fruktansvärt mycket i humör, vet ärligt talat inte hur jag ska hantera det här.. Försöker se på det med nya ögon och vissa dagar går det jättebra medan det dagen efter kan slå bakut totalt.. Men han är jättefin mot mig med världens tålamod så jag tror nog att det kan gå vägen. Eller jag hoppas att det gör det!

J
      Medlem

Har du berättat för din nuvarande kille om hur negativ erfarenhet du har från förra missionen med ditt ex? Kanske kan vara en god idé annars så ni båda kan komma överens om hur ni ska tackla dina upp och nedgångar. Du är ju inte själv, glöm inte det. Du har ju en jättefin partner som du säger. Styrkekram till dig!

Em
      Medlem

Jo jag har berättat och jag försöker lära mig att prata mer om det för han vill veta vad jag tänker och tycker om allt det här. Men det är svårt för jag kan inte hitta en enda positiv sak med att han ska åka. Jag känner mig bara övergiven, ensam, orolig, arg, bitter.. Finns inte en enda positiv känsla som jag kan försöka klamra mig fast vid.. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till

miss
      Medlem

Jag kände också en väldigt positiv upplevelse. Jag håller med A om att känna en otrolig stolthet. Jag älskar bara min egen A mer för att han brinner så mycket för det han gör. Sen att han har valt att lämna mig ändrar inte den inställningen. Jag tänker fortsätta stötta honom när han är iväg, han är fortfarande den viktigaste personen i mitt liv.

Anonym
      Gäst

“Jag önskar att jag kunde känna att detta är något positivt men jag kan inte. Jag hatar det rent ut sagt. Tycker mig höra på flera ställen om att det är en positiv upplevelse att göra en “”mission”” som anhörig här hemma. “

Anonym
      Gäst

Em, det är inte roligt när de åker men du ska nog inte jämföra den här missionen med den förra. Passa på att må bra med din kille nu när han är hemma, då har ni båda något bra att tänka på när han sen är i väg.

Anonym
      Gäst

Jag tillskillnad från många andra här upplever en mycket possitiv upplevelse.

Visar 6 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.