Hem Forum Invidzonens forum Överlycklig…..!

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      Tss
      Medlem

Vad härligt det låter! Ha en toppentid!
      Många kramar

Kaptensfrun
      Medlem

Härligt!! Önskar dig en bra och snabb tid till hemkomsten av din karl!!

H
      Medlem

Åh va underbart!! Blir jätteglad att höra att det faktiskt för nånting gott med sig att de är borta :)!

Jb
      Medlem

“Tack! Jaaa, det ska vi verkligen ha! 🙂

Måste säga att det är tack vare mina vänner (varav ett par stycken har varit på mission/ har en nära anhörig som åkt/ska åka på utlandsmission) som jag mest pratat med. Vet inte – men personer som Inte är nära anhörig till en soldat på mission, kan inte VETA hur känslorna/tankarna cirkulerar i ens huvud? Lite så känns det som. Eller, jag kanske har fel? 🙂

Och sen att jag ALLTID sysselsatt mig gör ju sitt (studier, jobb, vänner/familj, gymet etc etc).
      Skönt att karln är hemma snart, ändock ska han åka igen (6mån) … Men det ska jag också klara. 5veckor var ju ett “”eldprov”” ^^”

Anonym
      Gäst

“…………..För Nu är det inte långt kvar! Snart kommer min karl hem!
      Lite underlig sits vi försatte oss i – vi träffades bara ett par dagar innan han skulle ge sig av ner till Affe – umgicks dock ända tills avfärdsdagen =) Hur som helst, han har ringt hem var och varannan dag, plus att vi mailat och chattat. “”Närvaron”” av varandra har alltid varit där, det enda som fattats är hans Fysiska närvaro – men det ska snart ändras på =) Och vet ni vad? Tack vare denna distansen mellan oss under dessa veckor har vi insett hur mycket vi saknat varandra- och ja, blivit kära <3 Var han t o m som nämnde det först!

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.