Hem Forum Invidzonens forum Övergiven

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      x
      Medlem

Varför känner jag mig så övergiven? Någon som känner likadant? Önskar så att jag kunde känna mig stolt och stark i stället.

Missmineral
      Medlem

“Är det början eller slutet på missionen? 🙂

Jag har känt precis likadant vissa perioder under missionen. Men tro mig, det är en period, det “”går över”” och blir bättre. Det blev det för mig. En mission innebär många känslor som man inte helt vet hur man ska reagera på, men av min enda erfarenhet så vänjer man sigovoväntat bra faktiskt att leva ensam och även om samtalen inte alltid är dw bästa så är de bra samtalen så pass bra att man orkar vidare, känner sig nyförälskad osv. Så har det varit för mig iaf 🙂

Har haft stunder jag känt mig jätte stolt och andra som jag vill be hela alltet att dra åt helvete för jag måste gå igenom detta. Men nu, när det är två veveckor kvar, är det en mest stolt känsla. Men en stolt känsla över mig själv. Ingen annan!

You can do it!”

Anonym
      Gäst

Vissa dagar känner jag mig också övergiven och väldigt ensam. Andra dagar, ja då känner jag mig väldigt stark och oerhört stolt över vad Han gör där nere.
      Missionen har egentligen bara börjat för vår del, det har gått en dryg månad, men de starka och stolta dagarna blir allt fler.

Jag tror på dig! Du ska se att det känns bättre snart!

Anonym
      Gäst

Vissa dagar känner jag mig också övergiven och väldigt ensam. Andra dagar, ja då känner jag mig väldigt stark och oerhört stolt över vad Han gör där nere.
      Missionen har egentligen bara börjat för vår del, det har gått en dryg månad, men de starka och stolta dagarna blir allt fler.

Jag tror på dig! Du ska se att det känns bättre snart!

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.