Hem Forum Invidzonens forum orolig

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    miss
    Medlem

Förra helgen sa han att han hade bestämt sig för att satsa på oss, men att han inte sakna mig i veckorna. Nu har jag knappt hört av honom på 7 dagar och han kommer hem kort i två dagar innan han ska iväg igen och vill inte äns ta tiden att göra något. Förstår att han måste packa inför sin resa men jag är orolig att han ska ha ändrat sig igen. Att han ska ha bestämt sig för att avsluta det igen för att han just inte har saknat mig. Förtvivlan sprider sig i kroppen och det är svårt att vara positiv och inte tänka så. Varför ska det vara så svårt att hålla de negativa tanskarna borta?!?

#58565 Svara
    Em
    Medlem

Jag hade ett helvete med mitt ex för ett år sen när han var iväg och det var lite som det du beskriver. Bubbla budskap och knappt någon kontakt och när man väl kunde ses ville han inte hitta på nåt eller kändes distanserad. Kan nog tänka mig en aning hur du känner dig just nu och det är inte roligt.. Det ÄR svårt att inte tänka negativt. Jag gjorde det hela tiden just bara för att han inte gav mig något att tänka positivt om. Det blev en negativ spiral som var ett helvete att ta sig upp ur.. Detta kanske inte var det svar du ville ha men ville bara säga att du är inte ensam om att känna att allt känns hopplöst. Men jag klarade mig ur det här och det är jag säker på att du också kommer göra oavsett vad ni bestämmer er för att göra. Du är starkare än du tror och försök att inte leva genom honom och hans beslut! Det misstaget gjorde jag och jag hoppas att jag lärde mig något av det och inte gör om det igen..

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Svar till: orolig
Information om dig: