Hem Forum Invidzonens forum Orken försvann

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Missmineral
    Medlem

“Vet inte vart jag ska ta vägen igen. Mitt finaste åkte idag tillbaka efter 7veckor hemma. Dessutom förlängt blev det klart i fredags. Sent beslut tycker man. Från 9 eller 10v till 15v. Känns som en evighet och lära sig att leva ensam igen efter att ha fått glädjen att ha honom hemma såpass länge. Känns som om all luft går ur kroppen, hyperventilerar hela tiden. Försöker hålla skenet uppe och varit “”glad”” hela dagen, knappt fattat att han skulle åka tror jag. Allting kom när sista smset kom “”vi lyfter nu”” osv. Känslan hur allting bara kom men tvungen att hålla tillbaka det på föreläsning i skolan.

Världen blev idag upp och ned igen. Nästan 4månader borta denna gång och jag får redan panik. Vill inte må såhär utan vill bara ha hem honom igen. Hem igen nu. Inte sen. Nu.

Arbetar själv inom fm och har under missionen näst intill börjat hata det. Att vi anhöriga utsätts för så mycket här hemma och de tror att de kan ändra saker och ting i sista sekund. Orättvist.”

#51375 Svara

Massor av styrkekramar till dig!!
    Kom ihåg att det är helt okej att känna så som du gör! Kom också ihåg att det finns fler som upplever liknande känslor just nu och ibland kan det vara skönt att bara få dela med sig av det som är tungt. Invidzonens mentorer finns här för dig om du behöver någon som lyssnar! Det är bara att maila till oss, så svarar vi så fort vi kan!
    Kram till dig!!

#51377 Svara
    Josallen
    Medlem

Det du känner och ger uttryck för skulle jag vilja kalla en fullt normal reaktion på en inte lika fullt normal situation.
    Förstår dig. Tillåt dig att må skit, att tycka mindre goda tankar om FM. Men tillåt dig också att glädjas, att skratta och att leva. All respekt till dig som anhörig!

#51379 Svara
    Josallen
    Medlem

Det du känner och ger uttryck för skulle jag vilja kalla en fullt normal reaktion på en inte lika fullt normal situation.
    Förstår dig. Tillåt dig att må skit, att tycka mindre goda tankar om FM. Men tillåt dig också att glädjas, att skratta och att leva. All respekt till dig som anhörig!

#51381 Svara
    Josallen
    Medlem

#51383 Svara
    Mia
    Medlem

Jag känner igen mig väldigt mycket i det du skriver.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
Svar till: Orken försvann
Information om dig: