Hem Forum Invidzonens forum Orkar inte det här!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Linnéa
    Medlem

Hej och tack för fina ord… PREPkursen känns mer som någonting man borde ha gjort innan han åkte iväg? Nu är vi inne på den sjunde månaden och har hela fem månader kvar… Tror inte att han har tid/ork att tänka på sånt just nu och jag är tyvärr lite ensam i det.

#57871 Svara
    Anonym
    Gäst

Likt alla er så går jag hela tiden runt och drömmer om leave, efter att min soldat ska komma hem och att vi ska få lite vardag tillsammans innan nästa period tar fart igen… Därför känns det som en total krock när den där leaven äntligen kommer och allt bara känns svårt. Min sambo har precis kommit hem på ledighet och det är tre månader sen han var hemma senast – totalt har det nu gått 7 månader sen han åkte och det dröjer ytterligare fem innan han kommer hem.

#57873 Svara
    Anonym
    Gäst

Hej kära Linnea.

#57875 Svara
    Anonym
    Gäst

Kära Linnéa!

#57879 Svara
    Anonym
    Gäst

Till Athena och Klara,

#57881 Svara
    Anonym
    Gäst

Hej Linnea,

#57883 Svara
    Anonym
    Gäst

Tro mig, ni kommer även ha nytta av PREP efteråt när din man kommit hem. Kanske då ännu mer!? Tro mig, jag är ingen duktig anhörig =) Jag har blivit förvandlad till en eldsprutande drake (eller bajsmamma som äldsta dottern frankt uttryckte det så väl!) med dammråttor i hörnena osv osv. Jag beklagar mig gärna för sambon, kanske inte just att tvättmaskinen brakat ihop, men att jag faktiskt är stolt över honom men att jag fullständigt, fulkomligt avskyr hans jobb! Jag hatar att inte kunna påverka och att en tredje part har den makten att kunna styra så över våra liv…

#57885 Svara
    Anonym
    Gäst

Jag mådde väldigt dåligt när min man var iväg. Jag tog kontakt med soldathemsförbundet och jag fick hjälp mycket snabbt! Det hjälpte mig mycket. De är otroligt proffsiga och hjälpte mig på en gång.

#57887 Svara
    Anonym
    Gäst

Hej!

#57889 Svara
    Anonym
    Gäst

undrar så hur det är?

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
Svar till: Orkar inte det här!
Information om dig: