Hem Forum Invidzonens forum nyår och leave

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      S
      Medlem

Det har varit en jobbig jul och jag fruktar inför nyår som jag ska spendera med vänner bestående av flera par. Det känns i magen.
      Det som är positivt är att jag snart kan räkna ner på fingrarna till första leaven, jag har aldrig längtat efter något så mycket!

Gott nytt år och kram till er alla!

• #52665 Svara

Jag förstår precis hur du känner. Jag är inbjuden till flera middagar och då med bara par i princip. Jag känner att risken att jag känner mig mer ensam med par runt omkring mig är ganska stor. Det är dock härligt att våra vänner bjuder in oss fast mannen inte är hemma 🙂 Den tanken värmer!

Jag & Flickan (vår dotter på 10 mån) ska nu fira med en vän och hennes hund eftersom hennes man ska jobba natt så den lösningen känns bättre för mig.

Hoppas du får en trevlig nyårshelg trots ensamheten. När nyår är över så är vi några dagar närmare leaven <3

Många kramar & Gott nytt år!

• #52667 Svara
      Igloosmatte
      Medlem

Jag passar på att jobba grispasset… Kväll till 21:30 och sen börja 06:45 på nyårsdagen. Pengar till Ullared och inte den där ångesten då andra pussogullar framför trynet på en…

• #52669 Svara
      malin
      Medlem

Håller med, fy för nyår! Blir jobb för mig del oxå!

Kram och Gott nytt år!

Visar 3 svarstrådar
Svar till: Svar #52667 i nyår och leave
Information om dig:

Avbryt