Hem Forum Invidzonens forum Nya vänner!?

Visar 7 svarstrådar
  • Författare
      systeryster
      Medlem

“Jag känner precis som du. De närmaste vännerna har flyttat och de man träffar nu är genom barnens aktiviteter. Jag är också blyg, det är svårt som vuxen att få nya vänner, när man var barn frågade man ju bara “”ska vi bli vänner?””. Jag är som du 35, gillar samma saker som du, så ska vi bli vänner?”

systeryster
      Medlem

har skickat min mailadress till Invidzonen ifall du vill ha kontakt

frugan
      Medlem

Åh, vad roligt! Det finns fler som jag. Tack, systeryster!

irre
      Medlem

Hej jag bor liksom du i Skaraborg har två barn och är visserligen äldre än du 45 men är gift med en man som är i din ålder. Jag vill gärna lära känna nya vänner. Ingen av oss är härifrån utan inflyttade pga min mans arbete på P4. Har lämnat min mail adress till Invidzonen om du skulle vara intresserad. Våra barn är 6 år gamla. Ha det gott.

irre
      Medlem

Hej jag bor liksom du i Skaraborg har två barn och är visserligen äldre än du 45 men är gift med en man som är i din ålder. Jag vill gärna lära känna nya vänner. Ingen av oss är härifrån utan inflyttade pga min mans arbete på P4. Har lämnat min mail adress till Invidzonen om du skulle vara intresserad. Våra barn är 6 år gamla. Ha det gott.

frugan
      Medlem

Kul, irre! Vi hörs!

Hej
      Jag ville bara påminna om att Familjezonen har en familjeträff i Skövde den 18-19 februari. Där finns det många möjligheter att träffa andra familjer i liknande situationer. Där kan även barnen träffas och leka tillsammans. Se mer information på startsidan, under aktivitetsfliken eller under familjezonen. Varmt välkomna.
      Hälsningar från mentor Anna, familjezonen

Anonym
      Gäst

“Är det nån mer som känner som jag? Jag är gift med en officer, med allt vad det innebär med oregelbundna tider, mycket bortavaro och svårt med socialt liv i perioder. Flera gamla vänskaper har flytt småstaden för storstaden och vi har rensat lite bland vänner som tagit mer än de gett.Vi är inte nya i stan, men bor i en mindre stad där det är svårt att komma in i gamla gäng och där det sitter fast rätt hårt “”vem som känner vem””.

Jag är inte världens mest framåt människa utan lite blyg i början. Har därför svårt att tränga mig in bland folk i stan. Det vore så kul att lära känna lite nya tjejer, som känner som jag.

Jag är 35+, har barn och bor i Skaraborg. Gillar träning, shopping, friluftsliv, pyssel, promenader och barn så klart bl.a. Finns det nån mer där ute som känner sig lite ensam då och då? Nån som precis som jag, som behöver lite nya kompisar? Hoppas på det, så jag inte är ensammast i världen

Visar 7 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.