Hem Forum Invidzonens forum Nu orkar jag inte längre!

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      M
      Medlem

Denna eviga väntan. Tycker inte jag gör annat än väntar.
      Väntar på makens hemkomst, väntar på efterlängtade mail, väntar på efterlängtade SMS, väntar på information om hans hemkomst i mitten på juni, väntar på information om ev. medaljceremoni – den evigt förbannade väntan!

Jag sysselsätter mig – tro inget annat. Snarare syselsätter jag mig f ö r mycket än för litet.
      Dock är mina krafter slut som det känns. Att hela tiden behöva söka information som inte delges, att hela tiden få känna att jag är obekväm när jag bara vill ha information. Ska det vara så svårt att förstå!?

Men det är bara att göra som vanligt, vääänta 🙁

T
      Medlem

Vet att det är svårt……men tänk positivt, påverka det du kan påverka, allt annat är energi stjälande. Tyvärr verkar de negativa tankarna vara starkare än de positiva men med lite j****r anama kan man ta kontroll över det.
      Låt inte väntandet ta din energi…..<3

Sue
      Medlem

Jag håller med, det känns som det tar kål på en, men man är stark. Man väntar ändå:)

Nonne
      Medlem

Jag tycker att ni är helt underbart fantastiskt starka. Helt otroliga. SNART är väntan över!!!!!!!!!

Lol
      Medlem

“Kan inte annat än att hålla med dig “”M””, väntan sliter i kroppen hela tiden och dagarna tycks bli längre för varje dag som går. Önskar att man någon gång kunde få uppleva något positivt i allt det svarta.”

Men tänk att du klarat det så här långt, det är strongt! Och den som väntar på något gott..

När jag känner botten så brukar jag tänka på hur mycket denna upplevelse har stärkt mig, jag trodde inte jag kunde leva utan sambon, men det har faktiskt funkat! Det har varit kämpigt emellanåt men jag tror det bara är nyttigt att lära sig vara ensam och att uppskatta sitt eget sällskap mer. Man måste älska sig själv innan man älskar någon annan.

Vi har kommit så här långt och det är klart vi fixar slutspurten! Hejja, hejja!

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.