Hem Forum Invidzonens forum Nu är jag så trött av längtan och oro

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    ue
    Medlem

De flesta dagar är tärande och jag får känslan av torgskräck nästan. Jag får svår beslutsångest när jag måste välja mellan minsta lilla sak och blir hyperstressad. Jag vill bara att allt det här ska vara över nu för jag orkar nästan inte längre. Säger nästan för så klart så väntar jag ju de sist veckorna till maj när han är här igen. Jag har jättesvårt att hantera mina känslor nu. Det är tröttsamt att känna sig ensam samtidigt som jag inte alltid klarar av att vara runt folk. Varje dag går så långsamt och varje kväll vill man bara känna sig knockad så man kan somna snabbt så nästa dag kan komma.
    Hur hanterar andra sina berg och dalbanor??

#53925 Svara
    L
    Medlem

tack gode gud att någon känner likadant… jag kryper just nu på väggarna, allt med denna mission får mig att se rött och jag blir så påverkad av allting, speciellt mitt humör och sömn som får lida.

onödiga kommentarer och känslor som bubblar upp, saker man tvingas ta över telefon/mail pga att det inte går att kommunicera på något annat sätt, vilket medför missförstånd som tär på allt… gäller nog bara att hålla ut in i det sista nu, för vi har ju faktiskt klarat oss så här långt (även om det vart piss!) så några veckor till sen trycker jag på play igen!

#53927 Svara
    Sue
    Medlem

Ja, vi är nog några stycken som går igenom det här, vad jag önskar att jag inte blev så förstörd eller vad man ska säga. Att det påverkar det vardagliga livet så mycket som det gör. Ingenting funkar riktigt som det ska just för att jag inte kan ta några beslut, små eller stora, eller förmå mig att göra de enklaste saker för att man är funtad som man är just nu. I all välmening är det väääldigt skönt att det finns andra som känner just så här, att man vet att man är inte knäpp helt själv:)

#53929 Svara
    T
    Medlem

Det tog många år innan jag kom i balans…..8 år av hejdå och välkommen hem innan jag fick ordning på mig och hur jag ska hantera alla dessa resor. Det krävdes mycket jobb av mig med bla min egen självkänsla men allt slit gav resultat 🙂 Idag är jag stark ( men kan även få mina deppiga dagar), jag styr över mitt liv och mina tankar och det är en underbar känsla 😀
    Idag har jag jobbat, skjutsat barn, tvättat, hunnit med en ridtur och borde säkert göra något i städväg nu men unnar mig en stund med en bok innan det är dags att fixa en sen middag.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Svar till: Nu är jag så trött av längtan och oro
Information om dig: