Hem Forum Invidzonens forum Nu är hen hemma :)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    3E
    Medlem

Så kom den då äntligen -leave nummer två. Har inte riktigt hunnit tänka så mycket på den innan eftersom jag har haft så oerhört mycket på jobbet att göra.

Vi hämtade honom på flygplatsen igår. Han såg ut som vanligt, möjligen lite tröttare efter den långa resan. Barnen var helt med på noterna denna gången och visste vart pappa skulle komma ut på flygplatsen och att vi skulle vänta på väskan osv. De tävlade om hans uppmärksamhet precis som vanligt. Däremot var inte presenterna lika intressanta denna gången. Mest var det pappa som var spännande.

Till min förvåning ville alla barnen att pappa skulle lägga dem vilket inte alls var fallet efter förra rotationen då var det bara mamma som gällde.

Visare (?) efter förra leaven som inte blev som jag hade önskat så har vi denna gången bokat en övernattning bara jag och maken. Ska ta med lite grejer från PREPkursen och prata ihop oss lite har vi planerat. Hoppas att vi kan få rätsida på lite oklarheter.
    Vi har också tänkt åka iväg 5 dagar i nästa vecka med endast familjen och bara vara. Har hyrt ett litet torp i skogen och planerar att plocka svamp, fiska lite och sitta framför brasan och gosa.

Hoppas att vi går stärkta ur denna leaven och inte hamnar på minus efteråt. Jag hade en tuff period i början på andra rotationen då jag var väldigt besviken på hur det hade blivit under första leaven. Har inte lust att hamna där igen då det tog mycket energi att komma tillbaka till normalläge igen.

#56259 Svara
    3E
    Medlem

HAN* ska det ju vara givetvis.

#56261 Svara
    Anhörigan
    Medlem

Tänker på dig, det kommer gå bra tror jag!
    Tack alla ni som skriver här och finns på det här forumet.
    Jag blir hjälpt.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Svar till: Nu är hen hemma :)
Information om dig: